דניה סיבוס תבנה פרויקט מגורים של גינדי החזקות בת"א תמורת 649 מיליון שקל

למרות ההאטה במשק, הבוקר דווח כי חברת גינדי החזקות בחרה בחברת דניה סיבוס להקמת פרויקט UpperHouse ת"א

פרויקט מגורים של גינדי החזקות בתל-אביב / הדמיה: גינדי החזקות
פרויקט מגורים של גינדי החזקות בתל-אביב / הדמיה: גינדי החזקות

למרות ההאטה במשק, הבוקר (ה') דווח כי חברת גינדי החזקות בחרה בחברת דניה סיבוס להקמת פרויקט UpperHouse תל-אביב.

הפרויקט ממוקם על מגרש ששטחו 9.6 דונם סמוך להיכל מנורה, בין רחוב השלושה מצפון, נתיבי איילון ממערב, רחוב וינגייט מדרום ורחוב יגאל אלון ממזרח. הוא יכלול שני מגדלים בגובה 30 קומות. מדובר בשטח של כ-65,000 מ"ר מעל פני הקרקע, ובנוסף 29,000 מ"ר חניון תת-קרקעי שישמש את דיירי הפרויקט.

ההיתר לצורך תחילת העבודות התקבל בימים האחרונים. הפרויקט צפוי להתאכלס בתוך 5 שנים. התמורה עבור ביצוע עבודות הבנייה של המגדלים, שלבי החפירה, הקמת השטחים הציבוריים והקמת החניון, צפויה להסתכם ב-649 מיליון שקל (כולל מע"מ).

מגינדי החזקות נמסר כי החברה מכרה עד כה 581 יחידות דיור בתקופה של שלושה חודשים, מתוכן 110 דירות בהסכמי האופציה מול מגוריט.

גינדי החזקות מימין: מנחם, אבי,ליטל,גיא ורועי גינדי   / צילום: אלי דסה
 גינדי החזקות מימין: מנחם, אבי,ליטל,גיא ורועי גינדי / צילום: אלי דסה

בין הפרויקטים המרכזיים של דניה סיבוס ניתן למצוא את הקו האדום ותחנת קרליבך בהיקף של מעל 2.5 מיליארד שקל; קטע ב' של המסילה המזרחית של הרכבת בהיקף של 600 מיליון שקל; מחלף מיתר וכביש 444 עבור חוצה ישראל; בית החולים אסותא אשדוד; שדה התעופה תמנע; משרד המשפטים החדש בירושלים; פרויקט TLV הכולל למעלה מ-1,000 יחידות דיור בהיקף של למעלה מ-1.3 מיליארד שקל; פרויקטי מחיר למשתכן הכוללים למעלה מ-3,000 יחידות דיור בראשון-לציון, בראש-העין, בשוהם ובגליל. כמו כן, החברה לקחה חלק בבניית הפרויקטים של גינדי החזקות כגון בית בפארק באור-יהודה, גינדי חצרות המושבה ושכונת כרמי גת.