קבוצת פוקס מתגייסת לסיוע לוגיסטי למד"א

וגם: בנק הפועלים תרם 600 אלף שקל ל-12 בתי חולים ברחבי הארץ • השיחה

משאית הציוד של פוקס לצד מד"א / צילום: מד"א
משאית הציוד של פוקס לצד מד"א / צילום: מד"א

קבוצת קמעונאות האופנה הציבורית פוקס שסגרה את פעילותה והוציאה לחל"ת אלפים רבים של עובדים, מתגייסת לסיוע לוגיסטי למערך של מגן דוד אדום. בין היתר הקבוצה סיפקה ללא תשלום משאיות להובלת ציוד לוגיסטי עבור מד"א, ואף סייעה בהזמנה בהולה במהלך סוף השבוע האחרון של קרחונים שאפשרו למד"א להוביל את בדיקות הקורונה. בנוסף, הקבוצה גם סיפקה כ-1,600 חולצות לסטודנטים מתנדבים לרפואה. בימים אלה רוב פעילותה של קבוצת האופנה שבשליטת הראל ויזל מושבתת וזאת בשל הנחיות המדינה במסגרת הצעדים שננקטים בניסיון לצמצם את התפשטות הקורונה בישראל. לפני יותר משבוע הוציאה הקבוצה את כל עובדיה לחופשה ללא תשלום - כ-8,500 עובדים, למעט כ-100 מתוכם המפעילים את אתר הסחר המקוון שבשליטת הקבוצה טרמינל איקס. מוקדם יותר החודש הודיעה הקבוצה על הקדמת תשלום המשכורות לעובדים ל-25 במרץ, במקום בחודש הבא.

חדשות טובות:

● חברת אסם-נסטלה תורמת מזון וציוד רפואי בשווי של ארבעה מיליון שקל לבתי חולים, מד"א, איחוד הצלה ואוכלוסיית הקשישים. הסכום יוקדש לתרומת מזון, רכישת מכונות הנשמה, תמיכה בצוותים הרפואיים ולאספקת מזון וארוחות חמות לאוכלוסיית הקשישים.

● רשת ויקטורי בניהול ובשליטת של אייל רביד מקצה שעות קנייה נפרדות עבור אוכלוסיה מבוגרת על רקע ההתמודדות עם התפשטות וירוס הקורונה. החל מהיום ב-18 סניפים של הרשת בשעות 7:30 עד 9:30, בימים ראשון עד חמישי, תתאפשר כניסה של בני 65 ומעלה בלבד עם הצגת תעודה מזהה כדי לאפשר להם לבצע את הקנייה בנפרד מיתר הלקוחות. זה קורה בין היתר בסניפים של הרשת במודיעין, הרצליה, רמת גן, אשקלון, גן יבנה, וגדרה.

בנק הפועלים תרם 600 אלף שקל ל-12 בתי חולים ברחבי הארץ המתמודדים בימים אלה עם נגיף הקורונה. בנוסף, תרם הבנק 500 אלף שקלים לארגון מד"א והעמיד את אפליקציית ביט לטובת קמפיין גיוס תרומות לארגון.