הצוללת | פודקאסט

זהירות, זום! מה כל כך מסוכן באפליקציה הפופולרית של ימי הקורונה?

אפליקציית שיחות הווידאו הפופלרית כבר הפכה לסוג של מוצר צריכה בסיסי בכל בית ומשרד, ולאחת החברות הבודדות ששורדות את ההתרסקות בנאסד"ק • האם למרות אזהרת שימוש של ה-FBI היא תשנה את דפוסי העבודה וחיי שלנו שלנו, לתמיד? • האזינו

אריק יואן מנכ"ל זום /  REUTERS/Carlo Allegri
אריק יואן מנכ"ל זום / REUTERS/Carlo Allegri

מה נשתנה נשיר בליל הסדר, כשהתשובה היא הכל. אם בימים שבשגרה ארוחת החג הא הזדמנות למפגש משפחתי, הפעם נאלץ כולנו להתכנס מול מצלמת האינטרנט ולהעביר את החג באפליקציית זום.

במשברים עמוקים - תמיד יש מפסידים וגם קומץ של מרוויחים גדולים. אלה בדרך כלל נחשפים עם שוך הסערה. אבל אם יש מישהו שכבר מסתמן כאחד המרוויחים הגדולים של התקופה הוא ללא ספק אריק יואן, המייסד של החברה שהפכה ללהיט של משבר הקורונה. אבל בזמן שיואן סופר את הדולרים בחשבון הבנק מתגלות באפליקציה בעיות אבטחה חמורות, שצריכות להדאיג את כולנו. אם כי אפילו אזהרת שימוש של ה-FBI לא מונעת ממאות מיליוני אנשים להשתמש באפליקציה לצרכיהם - משיחות עבודה, שיעורים בבית הספר היסודי, חוג פילאטיס ועד לבילויים וחיפוש אהבה.
למה דווקא היא מכל האפליקציות המספקות שיחות ועידה בווידאו, הפכה לחובה בכל בית ובכל משרד? והאם יכול להיות שיום אחד שהכל ייגמר, היא תשנה את דפוסי העבודה שלנו, לתמיד?

מוזמנים להאזין ולעקוב אחר הפודקאסט בספוטיפיי, אפל פודקאסטס , גוגל פודקאסטס או באפליקציה האהובה עליכם