מחירי האייפון הנגיש בישראל נחשפים: כמה זה יעלה לכם?

רשת דינמיקה מדווחת על המחיר שבו היא תמכור את המכשיר החדש מבית אפל בישראל, שנחשף אתמול: מ-2,000 שקל לדגם עם 64 גי'גה זיכרון ומ-2,200 שקל לדגם עם 128 ג'יגה

מתוך הפרסומת לאייפון SE החדש / צילום: הערוץ הרשמי של אפל
מתוך הפרסומת לאייפון SE החדש / צילום: הערוץ הרשמי של אפל

כמה יעלה iPhone SE שנחשף רק אתמול? רשת דינמיקה מדווחת על המחיר שבו היא תמכור את המכשיר החדש מבית אפל בישראל: מ-2,000 שקל לדגם עם 64 גי'גה זיכרון ומ-2,200 שקל לדגם עם 128 ג'יגה.

מדובר במחירים שלא היו מעולם בהשקות של דגמי אפל חדשים שיוצאים לשוק. אלא שמדובר במוצר אחר - האייפון החדש והמוזל שהציגה אפל בא לענות על סוגיית הנגישות במחיר לסמאטרפונים, מגרש שאפל לא משחקת בו עם דגמים חדשים.

המכשיר מצויד במעבד A13 ביוניק, מערכת ההפעלה מעודכנת iOS 13 ונפח אחסון פנימי של GB128. רכיבי המכשיר מוכרים גם מדגמי האייפון 11 וגם מדגמי האייפון 8 - כך למשל בנוגע לגודל המסך: 4.7 אינטש כשהוא לא נמתח על פני כל חזית המכשיר בדומה לדגמים החדשים.

בהצהרת אפל על המכשיר החדש עדכנה החברה כי הדגם הזה יעלה בארה"ב מ-400 דולר, כשהיא מגדירה אותו כ"מכשיר הנגיש ביותר במחיר". המכשיר כולל מצלמה המצוידת בעדשה אחת וכן פתיחת נעילה בטביעת אצבע, והוא מגיע בגוונים שחור, לבן ואדום - גוון שכל ההכנסות ממכירתו יועברו לקרן הנלחמת בנגיף הקורונה.

באתר של אפל מוצעים שלושה דגמים במכירה מוקדמת - אלה נמכרים ב-400 דולר (64 ג'יגה), 450 דולר (128 ג'יגה) ודגם עם 256 ג'יגה שמכירו 550 דולר.

בדינמיקה יימכרו מכשירים בגוון שחור או לבן. מועד האספקה צפוי להיות בסוף חודש אפריל-תחילת חודש מאי.