ורינט מוצאיה לחל"ת מאות עובדים בעולם, עשרות מהם בישראל

זאת בעקבות משבר הקורונה • ורינט: "נקטנו פעולות שניתן לבטל במהירות בחלוף המשבר"

דן בודנר, מנכ"ל ורינט / צילום: איל יצהר
דן בודנר, מנכ"ל ורינט / צילום: איל יצהר

חברת הסייבר ורינט הודיעה כי תוציא לחל"ת מאות מעובדיה בעקבות משבר הקורונה. מקרב עובדי החברה בישראל, הוצאו לחופשה כמה עשרות מעובדי החברה.

מורינט נמסר כי החברה "נקטה צעדים שקולים של הפחתת הוצאות במהלך משבר הקורונה בכדי לשמר את עובדיה, לרבות ביטול הוצאות לא הכרחיות והפחתה זמנית בשכר, פעולות שניתן לבטל במהירות בחלוף המשבר".

ורינט, המנוהלת מאז 1994 על-ידי דן בודנר, מספקת מערכות ושירותים בתחומי המודיעין העסקי והביטחוני. בין היתר מדובר בפתרונות אנליטיקה, אבטחת סייבר ומעקב באמצעות וידאו, כאשר הפעילות שלה מחולקת לשני מגזרים: התחום האזרחי, שנקרא Customer Engagement; והתחום הביטחוני, שנקרא תחום הסייבר. השוק הביטחוני מאופיין באופי פרויקטלי עם חשיפה גבוהה יחסית לשווקים מתעוררים.

בדצמבר 2019 הצביעה דירקטוריון החברה על לפיצולה לשתי חברות עצמאיות, אחת מהן תכלול את הפעילות האזרחית, והשנייה את פעילות המודיעין והסייבר (הביטחונית). ורינט העריכה אז כי המהלך יושלם סיום שנת הכספים 2021 של החברה בסוף ינואר 2021.

בורינט אמרו אז כי פעילותה האזרחית מתקרבת להכנסות שנתיות של מיליארד דולר ועומדת בפני הזדמנויות שקשורות למעבר למחשוב ענן. הפעילות הביטחונית, לדבריה, מתקרבת למכירות שנתיות של חצי מיליארד דולר, ויש לה הזדמנויות שקשורות למעבר למודל של תוכנה.