הוט מובייל במבצע ליום העצמאות: מחיר קבוע לכל החיים

החברה מציעה לשני מנויים ומעלה תוכנית במחיר קבוע ולכל החיים הכוללת 150 ג'יגה ב-29.9 שקל לחודש • המחיר למנוי אחד בנפח גלישה זהה יעמוד על 39.9 שקל לחודש • המבצע מוגבל לשבועיים

חברת הוט מובייל יוצאת היום (ג') במבצע לרגל יום העצמאות. החברה תתחיל לשווק לשני מנויים ומעלה תוכנית במחיר קבוע ולכל החיים הכוללת 150 ג'יגה ב-29.9 שקל לחודש. המחיר למנוי אחד בנפח גלישה זהה יעמוד על 39.9 שקל לחודש לכל החיים. המבצע מוגבל לשבועיים. 

הוט מובייל מדווחת בנוסף כי החל מיום ראשון הקרוב,3 במאי, יושקו מספר תוכניות נוספות במחיר קבוע ולכל החיים, וביניהן:

תוכנית הכוללת 180 ג'יגה ב-44.9 שקל לחודש לקו בודד. מחיר של 34.9 שקל לחודש בצירוף שני מנויים ויותר.

תוכנית הכוללת 200 ג'יגה ואפליקציית התוכן NEXT TV מבית הוט ב-49.9 שקל לחודש לקו בודד. מחיר של 44.9 שקל לחודש בצירוף שני מנויים ויותר.

תוכנית הכוללת 200 ג'יגה גלישה ושירות התיקונים של הוט מובייל (FIX) ב-49.9 שקל לחודש לקו בודד. מחיר של 44.9 שקל לחודש בצירוף שני מנויים ויותר.

לדברי הוט מובייל, התוכניות החדשות באות לענות על צורכי הלקוחות בתקופת הקורונה, הבאים לידי ביטוי בגידול בתעבורה ובצורך לתוכנית פשוטה ויציבה במחיר קבוע. עם זאת, בשולי הדברים נזכיר כי כדאי לקחת בעירבון מוגבל את ההתחייבות "לכל החיים".

לקוחות הוט מובייל המעוניינים להצטרף למבצע, יוכלו לבצע זאת דרך אתר האינטרנט של החברה או באפליקציה, בעלות חד-פעמית של 9.9 שקל. כמו כן, ניתן להצטרף למבצע במוקד השירות הטלפוני של החברה בדמי מעבר חד-פעמיים של 39.9 שקל.