רשת 13 | בלעדי

ציון פרץ פורש סופית מתפקיד המשנה למנכ"ל רשת 13

פרץ כבר הודיע על רצונו לפרוש עם כניסתו של אבי בן טל לתפקיד מנכ"ל רשת, אך עם תחילת משבר הקורונה סוכם כי יישאר לפחות עד תום המשבר • ברשת שוקלים כעת אם לחפש שוב מחליף או להותיר את התפקיד לא מאויש

ציון פרץ, המשנה למנכ"ל רשת 13, פורש סופית מתפקידו: ל"גלובס" נודע כי בתחילת השבוע הודיע פרץ למנכ"ל הערוץ אבי בן טל על כוונתו לפרוש בסוף החודש. 

נזכיר כי פרץ כבר הודיע על רצונו לפרוש מיד עם כניסתו של בן טל לתפקיד מנכ"ל רשת, ובן טל כבר החל להיפגש עם מועמדים פוטנציאלים להחליפו. אולם בסמוך לכך פרץ משבר הקורונה שהשפיע באופן משמעותי על הכנסות כלי התקשורת, ובן טל ופרץ סיכמו על הישארותו של פרץ לפחות עד תום המשבר. עתה כאמור החליט פרץ לעזוב, וברשת שוקלים אם לחפש שוב מחליף או להותיר את התפקיד לא מאויש.

נזכיר כי לפרץ ובן טל יש היסטוריה מורכבת עוד בתקופה שבה שניהם כיהנו בתפקידים בכירים בקבוצת "ידיעות אחרונות". פרץ, לשעבר המשנה למנכ"ל "ידיעות אחרונות", נחשב ל"נמסיס" של בן טל בעת שכיהן בתפקיד מנכ"ל ynet. בין פרץ לבין בן טל התחולל קרב עקוב מדם על הובלת הקבוצה. בסופו של דבר, כשהפור נפל לטובת בן טל, עזב פרץ את הקבוצה וזמן קצר לאחר מכן הצטרף לערוץ עשר (שבהמשך התמזג עם רשת).

כבר היוודע מיניו של בן טל למנכ"ל רשת 13 העריכו רבים כי הסבירות שפרץ יישאר בערוץ אינה גבוהה. ואכן, כבר ביום הראשון לכניסתו של בן טל הודיע פרץ על עזיבתו את התפקיד, אך בהמשך כאמור הוחלט על הישארותו.

ברשת 13 אישרו את הידיעה ואיחלו לפרץ הצלחה גדולה בהמשך.