קמעונאות | בלעדי

משבר הקורונה מזמן הזדמנויות: רשת WOW קוסמטיקה של טדי שגיא מתרחבת

הרשת, שמונה 57 סניפים, נערכת לפתיחה של ארבע חנויות חדשות במיתוג שונה ורכשה את המרכז הלוגיסטי שמשמש אותה בתמורה ל-15 מיליון שקל

החנויות החדשות של WOW קוסמטיקס / הדמיה: WOW
החנויות החדשות של WOW קוסמטיקס / הדמיה: WOW

בצל משבר הקורונה: רשת הקוסמטיקה WOW, שנרכשה לאחרונה על-ידי טדי שגיא, מרחיבה את פעילותה. ל"גלובס" נודע כי הרשת, שמונה 57 סניפים, נערכת לפתיחה של ארבע חנויות חדשות במיתוג שונה, וכי היא רכשה את המרכז הלוגיסטי שמשמש אותה בתמורה ל-15 מיליון שקל.

רשת האיפור המוזל עוברת בימים אלה תחת הבעלות החדשה תהליך של שינוי אסטרטגיית הפעילות והחלפת העיצוב והמיתוג שאפיין את הרשת לפני שנרכשה בספטמבר האחרון על קבוצת טדי שגיא.

הרשת צפויה לפתוח בשבועות הקרובים ארבעה סניפים חדשים שייפתחו במקום חנויות שנסגרות, בין היתר, על רקע השפעות המשבר. בקניון מלחה בירושלים היא תחליף חנות ספורט ותיקה בשם ספורט ירושלים, בקניון עזריאלי בתל-אביב היא תחליף את רשת סבון, בקניון ראשונים בראשון-לציון היא תתפוס את מקומה של חלק מחנות סופר דריי, ובקניון רננים ברעננה היא תכנס במקום רשת ניק-נוק.

עבודות השיפוצים וההקמה של הסניפים החדשים כבר החלו בתקופה בה הקניונים לא פעלו. במקביל, רשת WOW צפויה לשפץ כעשרה מסניפיה בתקופה הקרובה.

בנוסף, כאמור, החברה רכשה את המרכז הלוגיסטי באור-עקיבא המשמש את הרשת, אשר היה בשכירות עד כה. המתחם, המשתרע על שטח של 4 דונם, ישרת מערך לוגיסטי חדש, אשר להערכת החברה יאפשר הפצה יומיומית מהירה של המוצרים לכל חנויות הרשת.

בספטמבר האחרון נחשף ב"גלובס" כי טדי שגיא רכש את רשת האיפור המוזל בתמורה ל-55 מיליון שקל. לפני המכירה מנתה החברה 67 סניפים, ואילו בעת השלמת העסקה הועברו 57 סניפים, לאחר שבעשרה מתוך הסניפים הקיימים הסתיימו חוזים. בעקבות הרכישה מונה שי טנג'י, מנכ"ל פייבר, למנהל הרשת. 

שי טנג’י, מנכ"ל וואו קוסמטיקס / צילום: רויטל מיקיליס
 שי טנג’י, מנכ"ל וואו קוסמטיקס / צילום: רויטל מיקיליס

WOW קוסמטיקס הוקמה ב-2005 כרשת ארצית לקוסמטיקה במחירי לואו קוסט, והיא מייבאת, מעצבת ומפתחת את כלל מוצריה. המתחרות העיקריות שלה הן הרשתות ביוטי קר וסקארה. כיום מעסיקה הרשת כ-500 עובדים. מלבד השוק הישראלי, ל-WOW קוסמטיקס יש פעילות בינלאומית, ומוצריה משווקים במאות חנויות קוסמטיקה בדרום אפריקה.

הרוכשת, פייבר, היא חטיבת הקמעונאות והאיקומרס בקבוצת טדי שגיא, תחת ניהולו של שי טנג'י, הפעילה בעיקר בשוק הבריטי. היא מפעילה בין היתר את אתר האופנה הבריטי E5P.