אתר האופנה הבריטי נקסט חוזר לבצע משלוחים לישראל

האתר הבריטי התניע את פעילותו מחדש כבר לפני כשלושה שבועות, ללא שילוח לישראל, וכעת הוא חוזר לספק הזמנות גם לארץ, אך נכון להיום בהיקף מצומצם

מיון חבילות מאתר NEXT / צילום: מיכל רז חיימוביץ'
מיון חבילות מאתר NEXT / צילום: מיכל רז חיימוביץ'

אחרי שהפסיק את פעילותו, נקסט (NEXT) אתר האופנה החביב על הישראלים חוזר לבצע משלוחים לישראל.

בסוף מרץ הודיעה חברת האופנה הבריטית נקסט כי היא משהה באופן זמני, את פעילות האונליין שלה בגרסתו הבריטית וכן בגרסה בעברית וחסמה את האפשרות לרכוש ממנו מוצרים.

האתר הבריטי התניע את פעילותו מחדש כבר לפני כשלושה שבועות, ללא שילוח לישראל, וכעת הוא חוזר לספק הזמנות גם לארץ, אך נכון להיום בהיקף מצומצם.

הפתיחה המחודשת לישראל תהיה מדורגת, ובנפח יומי מוגבל. בחברה מסבירים כי מדובר בשבועות הראשונים, האתר יגביל את כמות הפריטים שאפשר יהיה להזמין מדי יום, וזאת "במטרה להפחית את עומס ההזמנות על מערכי הלוגיסטיקה וההפצה" כדי לאפשר שמירה על נוהלי הבטיחות.

לאחר ההגעה למכסת המכירות היומית, האתר לא יאפשר רכישות נוספות באותו היום והאתר יעבור להציג את הפריטים ללא אפשרות מכירה עד הבוקר שלמחרת.

עוד מציינים בנקסט כי השהיית הפעילות איפשרה לה להיערך ולארגן מחדש את העבודה במרכזים הלוגיסטיים, ולהחיל נהלים שיעזרו בשמירה על בריאות העובדים, כמו עמדות עבודה השומרות על מרחק של מעל 2 מטר בין העובדים, הוספת מתקני שטיפת ידיים, וחיטוי עמדות.

נקסט היא קמעונאית אופנה בריטית אשר מפעילה כ-700 חנויות פיזיות ברחבי העולם , מרביתן בבריטניה. על רקע הפופולריות של האתר בישראל, בשנה האחרונה החברה הודיעה על הרחבת פעילותה בארץ ואף שכרה משרד יחסי ציבורי מקומי. בענף הקמעונאות המקומי מעריכים כי היקף המכירות של החברה בישראל מגיע למאות מיליוני שקלים בשנה.