פרטנר מהדקת את שיתוף-הפעולה עם נטפליקס

תשיק חבילה משולבת של פרטנר TV ונטפליקס בעלות של 99 שקל לחודש, כולל ממיר והתקנה

ממשק פרטנר TV עם נטפליקס / צילום: דוברות פרטנר
ממשק פרטנר TV עם נטפליקס / צילום: דוברות פרטנר

חברת פרטנר מהדקת את שיתוף-הפעולה שלה עם נטפליקס. שתי החברות חושפות היום (ד') שיתוף-פעולה ראשון מסוגו בישראל, ומשיקות חבילה משולבת של פרטנר TV ונטפליקס במחיר קבוע - החל מ-99 שקל בחודש והתקנה חינם. החבילה החדשה כוללת את הממיר של פרטנר ללא תוספת תשלום. ממיר נוסף יעלה 15 שקל.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, מסר: "לפני 3 שנים התחלנו את המסע המשותף של פרטנר TV ונטפליקס בהכרזה על שותפות פורצת דרך, ומאז הצלחנו בעבודה משותפת לשנות את שוק הטלוויזיה בישראל, עם צמיחה מדהימה במספר המנויים ועם מהפכה בהרגלי הצפייה. היום,אנחנו משנים שוב את חוקי המשחק עם שילוב בלעדי ומנצח של התוכן המוביל בעולם והממשק המתקדם בישראל, וכל זה במחיר הכי אטרקטיבי בשוק הישראלי". 

יתרון שיווקי 

שיתוף-הפעולה בין פרטנר לנטפליקס מחדד מאוד את ההבדלים ואת הגישות בין חברות הטלוויזיה בישראל. פרטנר ממשיכה למקד את המאמץ בנטפליקס במטרה "לנכס" לעצמה ערך משיתוף-הפעולה הייחודי שהיא משיגה עימה לאורך השנים.

נכון, לכל חברות הטלוויזיה יש אפשרות לחבר את נטפליקס, והצופים גם לא צריכים מתווכים בדרך ויכולים לרכוש את שירותי נטפליקס ישירות, אבל פרטנר היא היחידה שבעצם בנתה עימה שיתוף-פעולה כה עמוק, עד שהיא הופכת את נטפליקס למעשה למרכז הווייתה הטלויזיונית.

הבידול שפרטנר עובדת עליו כה קשה מייצר לה יתרון שיווקי, אבל לא פחות מכך - מייצר למתחרותיה בעיה, כי פרטנר למעשה הפכה את נטפליקס לספריית ה-VOD שלה, בעוד מתחרותיה כבולות בהסכמי תוכן יקרים מאוד. 

מעל כל זאת מרחפת שאלת הרווחיות הכלכלית של המהלך. במחיר כה נמוך, כנראה שפרטנר תאיץ את גיוס המנויים שלה, ומה שראינו בתקופת הקורונה בעולם, כנראה שיקרה גם בישראל, ונראה גיוס גדול מאוד של מצטרפים חדשים לנטפליקס.

יחד עם זאת, במחיר של 99 שקל לחבילה, כאשר צריך לשלם עבור התעבורה לבזק או להוט, ולשלם לנטפליקס את חלקה, ובתוספת כל שאר העלויות באספקת השירות - לא בטוח שנשאר לה הרבה רווח.