האוצר "עוד לא סופי": קרן טרנר פוטרה בחטף ממשרד התחבורה

מנכ"לית משרד התחבורה הודיעה לעובדי המשרד כי השרה הנכנסת מירי רגב הודיעה לה טלפונית כי בכוונתה להגיע למשרד עם מנכ"ל מטעמה • הדבר נעשה זמן קצר לאחר שרגב קיבלה את ההודעה על מינויה הצפוי ולמרות שטרנר מצויה בימים אלה בחופשת לידה •  שמה של טרנר עלה כמועמדת מובילה לתפקיד מנכ״לית האוצר, אולם לפי המכתב ששלחה העניין עדיין אינו סגור

קרן טרנר /צילום :איל פישר
קרן טרנר /צילום :איל פישר

מנכ״לית משרד התחבורה הודיעה לעובדים כי היא פוטרה טלפונית על ידי השרה הנכנסת מירי רגב. שמה של קרן טרנר עלה בימים האחרונים כמועמדת מובילה לתפקיד מנכ״לית משרד האוצר תחת ישראל כ״ץ.

בינתיים כותבת טרנר לעובדים כי קיבלה עדכון מהשרה הנכנסת של משרד התחבורה, מירי רגב, כי היא מגיעה למשרד ביום ראשון עם מנכ״ל מטעמה. הדבר אירע זמן קצר לאחר שרגב קיבלה מנתניהו הודעה על המינוי הצפוי ולמרות שטרם הושבעה לתפקיד והכל בזמן שטרנר בכלל מצויה בחופשת לידה.

"על אף הכתבות הרבות בתקשורת, עניין מנכ"לות משרד האוצר עוד לא סופי", כתבה טרנר. "מה שכן סופי הוא סיום תפקידי כמנכ"לית משרד התחבורה. השרה הנכנסת רגב התקשרה אליי ועדכנה אותי כי היא עתידה להגיע ביום א' למשרד עם מנכ"ל חדש".

"אנחנו כמובן ניפרד עוד כמו שצריך, זה לא מכתב פרידה אלא רק עדכון. אני מניחה שגם לי ייקח כמה זמן להפנים שאני כבר לא מנכ"לית המשרד המדהים שלנו".