מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן עוזב את תפקידו

עם זאת, כהן יישאר בתפקיד ככל שיידרש עד לכניסתו של מחליף • שר התקשורת הנכנס יועז הנדל צפוי להביא למשרד את לירן אבישר בן חורין במקומו

נתי כהן. פורש מתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת / צילום: איל יצהר
נתי כהן. פורש מתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת / צילום: איל יצהר

נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת, ויועז הנדל, שר התקשורת החדש, החליטו להיפרד. השניים סיכמו כי כהן יישאר בתפקיד ככל שיידרש עד לכניסתו של מחליף. המועמדת לתפקיד מצידו של הנדל היא לירן אבישר בן חורין.

ממשרד התקשורת נמסר כי היום (ב') נערכה שיחה משותפת לשר התקשורת הנכנס הנדל ולמנכ״ל המשרד כהן. בתום השיחה, אשר התקיימה ברוח טובה, סוכם בהחלטה משותפת כי מנכ״ל המשרד יסיים את תפקידו, בהתאם לבקשתו.

שר התקשורת הנדל ביקש להודות למנכ"ל היוצא כהן על התקופה בה שירת את מדינת ישראל בתפקיד החשוב, וציין כי הוא התרשם שהמנכ"ל עשה את עבודתו נאמנה ובאופן מיטבי, קידם תהליכי עומק במשרד והניח תשתית לקידומה של הטכנולוגיה במדינת ישראל. 

לבקשת השר, הסכים המנכ״ל למלא את תפקידו ככל שיידרש, ע-מנת להמשיך לאפשר תהליך חפיפה והעברת מקל מסודרת. 

כהן מונה לתפקידו ב-2018 על-ידי שר התקשורת איוב קרא. הוא מונה מיד כשסיים 32 שנות שירות צבאי כתת-אלוף וכממלא-מקום מפקד אגף התקשוב. הכניסה של כהן לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת אחרי תקופה ארוכה של אי-ודאות ובעיקר אחרי משבר קשה שפקד את המשרד בעקבות פרשת בזק, הביאה לשקט ארגוני ולהרגעת הרוחות במשרד. 

לאחר שהתייצב, חזר המשרד לפעול ולעסוק בשני תחומים מרכזיים שהגדיר כהן, והם קידום פריסת הסיבים האופטיים ומכרז הדור החמישי בסלולר. שני נושאים אלה נמצאים בישורת האחרונה, ולכהן יש תפקיד מרכזי בכך.