הראל תייצג בישראל את חברת הביטוח הסינית TPRe

מבחינת הראל מדובר בהסכם בלעדיות ראשון עם גוף ביטוח סיני גדול, שיתווסף לשורת הסכמי שיתוף פעולה גלובאליים שיש לקבוצה, "עם יותר מ-14 תאגידי ביטוח בינלאומיים

גדעון המבורגר / צילום: תמר מצפי
גדעון המבורגר / צילום: תמר מצפי

קבוצת הביטוח הראל, שבשליטת משפחת המבורגר ושבניהול מישל סיבוני, תייצג בישראל את חברת הביטוח הסינית China Taiping Reinsurance . מבחינת הראל מדובר בהסכם בלעדיות ראשון עם גוף ביטוח סיני גדול, שיתווסף לשורת הסכמי שיתוף פעולה גלובאליים שיש לקבוצה, "עם יותר מ-14 תאגידי ביטוח בינלאומיים, בהם AXA-XL הצרפתית, זוריק וסוויס רה השוויצריות, אליאנז הגרמנית, טוקיו מרין קילן וסומפו היפניות ועוד.

בהראל מספרים כי "חברת הביטוח TPRe היא אחת מחברות הביטוח הגדלות בסין והיא נוסדה בהונג קונג בשנת 1980" וש"נכון להיום TPRe משרתת לקוחות ביותר ממאה שווקים ברחבי העולם" כשהיא "שחקן מוביל בשוק המבטחים של אסיה".

בהראל מפרטים כי היקף פרמיות הביטוח שביצעה החברה הסינית בשנת 2018 עמד על 1.95 מיליארד דולר ולחברה נכסים פיננסים מנוהלים בהיקף של 5.62 מיליארד דולר.

נשיא הראל ומבעלי השליטה בה, גדעון המבורגר, מסר כי "הראל היא קבוצת הביטוח היחידה בישראל שהיא שותף גלובלי של כל אותן חברות הביטוח הבינלאומיות המתמחות בביטוחים גלובליים וזה הופך את הראל לייחודית ומובילה בתחום בביטוחים הגלובליים עבור חברות ישראליות", לטענתו.