פוקס תמנה את מנכ"ל עזריאלי לשעבר יובל ברונשטיין לדירקטור חיצוני בקבוצה

קבוצת האופנה מבקשת לאשר באסיפה הכללית השנתית, שתתקיים ב-7 ביולי, את מינויו של ברונשטיין לכהונה בת שלוש שנים

יובל ברונשטיין /  צילום: אלי דסה
יובל ברונשטיין / צילום: אלי דסה

קבוצת פוקס מבקשת למנות את מנכ"ל קבוצת עזריאלי לשעבר יובל ברונשטיין לדירקטור חיצוני בחברה. קבוצת האופנה, שבשליטת הראל ויזל, מדווחת כי היא מבקשת לאשר באסיפה הכללית השנתית שתתקיים ב-7 ביולי את מינויו של ברונשטיין לכהונה בת שלוש שנים.

ברונשטיין, 51, שימש במשך ארבע שנים עד 2017 כמנכ"ל קבוצת הנדל"ן המניב עזריאלי, וכדירקטור ויו"ר דירקטוריון בסונול, סופר גז ו-GES. קודם לכן, ב-2007-2013 שימש כסמנכ"ל כספים בעזריאלי.

מאז שעזב את עזריאלי הוא עוסק בייזום נדל"ן למגורים בתל אביב וירושלים, יו"ר ועדת השקעות בקרן של פוינט פארו השקעות, חבר בוועדה מייעצת בקרן גידור ואר, יועץ לגופים שונים בתחום הנדל"ן, ומכהן כדירקטור במספר חברות ציבוריות ביניהן אתגר שבבעלות בנק מזרחי, ג'נריישן קפיטל, קבוצת דוידוף, ועדות השקעה בגופים מוסדיים מקבוצת הראל וכן מכהן כיו"ר דירקטוריון ושותף בפעילות משותפת עם קבוצת מלונות פתאל בנוגע לחללי עבודה ומשרדים להייטק.

פוקס היא קבוצת האופנה הגדולה בשוק המקומי ועומדת מאחורי מותגים בולטים בשוק הישראלי ביניהם פוקס, פוקס הום, מנגו, נייקי, פוט לוקר, שילב, ללין ואחרים. החברה נסחרת לפי שווי של 1.8 מיליארד שקל. מתחילת 2020 איבדה מניית פוקס  כ-16% מערכה, ומתחילת החודש רשמה עלייה של קרוב לאחוז.