אחרי ההסלמה: הפסקת אש בין הנהלת רשת לעובדי חדשות 13

הצדדים יכנסו למו"מ מזורז: שכר העובדים לא ינוכה והם מצידם ימנעו מצעדים ארגוניים

אחרי ההסלמה מגיעה הפסקת אש: הנהלת רשת אימצה את המתווה של ועד עובדי חדשות 13, לפיו הצדדים יכנסו למו"מ מואץ עד 13 ביוני, ובפרק הזמן הזה שכרם של העובדים לא ינוכה וההנהלה לא תתחיל בפיטורי צמצום. הוועד מצידו התחייב כי יפסיק את כל הצעדים הארגוניים בפרק זמן זה והצדדים ינהלו מו"מ. השיחות אמורות להתמקד בשני נושאים: תוכנית ההתייעלות של ההנהלה והחזרת תוכניות שהוסטו לחברות הפקה חיצוניות חזרה לחברת החדשות.

לפני דקות ספורות עודכנו עובדי חברת החדשות בהתפתחויות: "בפגישת המו"מ היום הסכימה ההנהלה ליוזמה שהצענו להתנעת מו"מ מזורז, שבו יידונו הן דרישתנו להחזרת רצועות שידור שהוסטו מחברת החדשות, במטרה להגדיל את מספר המשרות שהיא תציע, והן דרישת ההנהלה לביצוע תוכנית התייעלות נרחבת.

"עפ"י היוזמה, הוועד ישהה את כל הצעדים הארגוניים עד מוצ"ש, 13.6, לצורך קיום דיאלוג אינטנסיבי וכן בכל הסוגיות שבמחלוקת. החברה תחזור בה לאלתר מכוונתה לבצע ניכוי בשכר העובדים בשל ההשתתפות בקבוצת החמ"ל הפנימי, ותימנע מלהתחיל בהליכי פיטורים כלשהם לפחות עד 5.7. החברה תציע תוכנית פרישה מרצון בפיצוי מוגדל לכל העובדים שהוציאה לחל"ת, שפרטיה יוצגו לוועד עד יום א', 7.6, לצורך מו"מ".

מחדשות 13 נמסר: "אנו ממשיכים לנהל משא ומתן במטרה להגיע להסכמות משותפות לטובת כל הצדדים".