שנה בלבד אחרי שחממת הפודטק בצפון יצאה לדרך - המנכ"ל עוזב

בחממה של תנובה, טמפו OurCrowd ו-Finistere מושקעים כ-100 מיליון שקל במימון ממשלתי • מנכ"ל החממה חנן שניידר עוזב ואת מקומו ימלא מנהל החדשנות בתנובה

הטרנדים החמים בפודטק ובאגטק / צילום: אפיק גבאי, DLR, RilBite
הטרנדים החמים בפודטק ובאגטק / צילום: אפיק גבאי, DLR, RilBite

שנה בלבד אחרי שחממת הפודטק בצפון יצאה לדרך, המנכ"ל חנן שניידר עוזב. כך נודע ל"גלובס". לפני שנה זכתה השותפות של תנובה, טמפו OurCrowd ו-Finistere במכרז של רשות החדשנות להקמת חממת פודטק בצפון הארץ אחרי קרב צמוד מול JVP. שניידר הקים את החממה יחד עם השותפות, וכעת עוזב את ניהולה לאחר כשנה בלבד.

מינוי מנכ"ל חדש צפוי להתרחש בעוד כשבועיים, וזאת בכפוף לאישור הרשות לחדשנות. ובינתיים משמש כממלא מקום שי כהן, מנהל החדשנות של תנובה, לצידו של היו"ר הפעיל אייל רונזטל מ-Finistere.

השותפות תנובה, טמפו OurCrowd ו-Finistere , זכו במימון ממשלתי להקמת מרכז שיקלוט ויקדם חברות הייטק בתחום טכנולוגיות מזון, שעוסקות בין היתר בייצור, בשמירה על טריות, בבטיחות מזון, בהתאמה לסוגי צרכנים שונים, ביעילות גידולים חקלאיים בפלטפורמות אספקה לצרכנים.

משמעות הזכייה של השותפות היא מימון ממשלתי כולל של כ-100 מיליון שקל למשך שמונה שנות זיכיון ותמיכה בכ-40 סטארט-אפים. הזכייה התרחשה לאחר תחרות עזה מול קרן JVP של אראל מרגלית.