מטמיעים טכנולוגיה בארגון? כך תעשו זאת נכון - הצטרפו כעת לשידור החי

האם משבר הקורונה באמת יאיץ טרנספורמציה דיגיטלית, מה זה בכלל אומר ולמה הדאטה כל כך חשוב להתפתחות של הארגונים • אימוץ טכנולוגיות: האתגרים הניהוליים

תוכנית עבודה / עיבוד: גלובס
תוכנית עבודה / עיבוד: גלובס

בחודשים האחרונים נאלצו ארגונים רבים לשנות את שיטות הפעולה שלהם - למצוא כלים טכנולוגיים ושיטות פעולה שיקלו את העבודה מרחוק, וגיבוש פתרונות מקוונים לממשק עם לקוחות. גם ארגונים שנרתעו מטרנספורמציה דיגיטלית, נאלצו להתמודד עם מציאות חדשה, ונראה כי תהליכים כאלו יואצו גם בתקופה שאחרי המשבר. "גלובס" וחברת מיקרוסופט עורכים מפגש מיוחד בנושא במסגרת סדרת המפגשים "תוכנית עבודה": ניהול וטכנולוגיה בעולם של ריחוק חברתי.

המפגש שמשודר כעת יכלול כמה חלקים: בתחילת המפגש נשוחח עם רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, בנוגע לחשיבות של טרנספורמציה דיגיטלית, מהם האתגרים לארגונים, האם ארגונים באמת יודעים לנצל את היכולות הטכנולוגיות שהם רוכשים, ולמה מעבר מואץ יותר לענן ישפיע על השוק העסקי והממשלה בישראל.

בדיון השני נצלול לאופן שבו ארגונים מבצעים תהליכים פנימיים - הטמעת טכנולוגיות בעבודה היומיומית, תהליכי אוטומציה ועוד. בדיון ננסה להבין איפה יש פוטנציאל לטעויות, איך מנהלים צריכים להוביל תהליכים כאלו, האם זה פוגע בעובד עצמו ואיך ניתן לצמצם את הפגיעה. נדבר גם על ההזדמנויות לעסקים ועל היכולת שלהם להרוויח מכך. בדיון ישתתפו עמליה אברמוב, מנהלת קבוצת חטיבות באמדוקס; איילת גביש, שותפה ומנהלת תחום אנשים ותהליכים ארגוניים ב-PwC; ונאור כספי, מנהל החדשנות של קבוצת הנדל"ן תדהר.

בדיון השלישי נתעמק בעבודה של ארגונים כלפי חוץ, למשל מול הלקוחות שלהם. נדבר על האופן שבו ארגונים התנהלו במהלך המשבר, מה היו הקשיים שלהם ומה ניתן ללמוד מכך? נעסוק גם בחשיבות של הדיגיטל לארגונים, מה ארגונים מרוויחים מכך והאם הלקוחות הישראלים משתפים פעולה או לא. בדיון ישתתפו רני ארגוב מוביל סקטור הקמעונאות ומנהל שותף דלויט דיגיטל; ומיכאל מיטראני, מנהל חדשנות ודיגיטל רשת סופר פארם. לסיום, ד"ר זוהר ברונפמן, מייסד ומנכ"ל פקאן, יסביר לנו מה ארגונים יכולים להפיק מאיסוף וניתוח דאטה, ואיזה צעדים ארגונים בגדלים שונים יכולים לעשות החל ממחר בבוקר.