רגע של הזדהות: רשת 13 תמכה במאבק אנשי התרבות

וגם: קרן לשם מונתה למנכ"לית חברת אוקון הלת' קייר • השיחה

צופי שידורי רשת 13 ודאי הבחינו היום (ב') בשעה 13:15 לערך בקטיעת השידור למשך מעט יותר מדקה, שבה התנוססה על המסך שקופית כחולה ובה קריאת הזדהות עם מאבק אנשי תעשיית התרבות.

בשקופית קראה רשת לחזרה לשגרת פעילות ולסיום ההדממה של משבר הקורונה, תחת הכותרת "רגע של הזדהות".

"רשת 13 תומכת באנשי עולם התרבות במאבקם למען החזרתם לשגרת עבודה", נכתב. "עבודתם המסורה של אלפי אנשי עולם התרבות, על כל גווניו היא מאבני-היסוד של החברה בישראל. התרבות היא של כולנו! מתווה חזרה לשגרה של עולם התרבות הוא מחויב המציאות".

בשלב זה לא נמסר אם הם ישובו ויקרינו את השקופית פעם נוספת, ואם יהיה זה בשעת פריים-טיים מעט פופולרית יותר. 

מצנח הזהב

קרן לשם מונתה למנכ"לית חברת אוקון הלת' קייר, המפתחת, מייצרת ומשווקת התקנים תוך-רחמיים.

לשם, ששימשה כסגנית נשיא למכירות ופיתוח עסקי בחברה, כיהנה קודם לכן כסגנית נשיא בחברת הפארמה ההולנדית VISUfarma, ובעבר שימשה כמנכ"לית חברת ViSci מקבוצת ביולייט הישראלית ודירקטורית במועצת המנהלים של החברה. היא תחליף בתפקיד את אריאל ויינשטיין, שפרש בתום תשע שנים. 

קרן לשם / צילום: אוקון הלת’ קייר
 קרן לשם / צילום: אוקון הלת’ קייר

מתעורר לדרך חדשה: בתום 20 שנה בתפקיד, מסיים יוסי אלבוחר, מנכ"ל ד"ר גב, רשת מוצרי השינה האורתופדיים שמקבוצת קאופמן, את תפקידו. בשלב זה לא מונה מחליף לאלבוחר. חיים נעימה, סמנכ"ל החברה, ימלא את מקומו ויהיה כפוף לרונן קאופמן, בעלי ויו"ר הרשת. 

אזור התעשייה

שלא יצננו את ההתלהבות: חברת אלקטרה מוצרי צריכה ואוניברסיטת בן-גוריון בנגב הודיעו כי ישתפו פעולה בתחום הקיימות ומיזוג האוויר. בין היתר דובר על הקמת מעבדה משותפת והכשרת טכנאים.

חדשות טובות

לאחר שהתגייסה בתחילת משבר הקורונה, הודיעה אינטל ישראל על תרומת סך כולל של 2 מיליון שקל ל-150 עמותות וארגונים. מקורו של חלק מהסכום במצ'ינג, שבו לכל שעת התנדבות של עובדיה, היא הוסיפה 10 דולר.