ישראייר מאמינה שהשמיים ייפתחו ב-1 באוגוסט ומציעה דילים ליוון ולקפריסין

מגמת חידוש הטיסות של ישראייר מנוגדת להלך הרוח בקרב אל על וארקיע, שכרגע לא מראות סימנים של חזרת לפעילות • בישראייר אף מקווים שיעדים נוספים ייפתחו בתחילת אוגוסט: "סבירות גבוהה שגם מונטנגרו תיפתח לרשימת היעדים ללא צורך בבידוד בחזור"

האי אלוניסוס ביוון. ישראייר נערכת לחזור לטוס ליוון בתחילת אוגוסט / צילום: שאטרסטוק
האי אלוניסוס ביוון. ישראייר נערכת לחזור לטוס ליוון בתחילת אוגוסט / צילום: שאטרסטוק

למרות כל הסייגים סביב האמירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי השמיים ייפתחו ב-1 באוגוסט ליוון ולקפריסין - בישראייר לא מחכים ויוצאים עם לו"ז טיסות ומחירים.

המתחרות, ארקיע ואל על הודיעו לרוב המוחלט של העובדים שלהן על הארכת החל"ת עד ה-31 ביולי כך שהן לא צפויות לטוס בתחילת חודש אוגוסט - ארקיע נמצאת בהדממה ואף לא מבצעת טיסות לאילת ואל על הודיעה כי לא תחדש את טיסותיה הסדירות עד ה-31 ביולי לפחות. בישראייר הרוח נושבת לכיוון אחר. האופטימיות של ישראייר מכוונת לביקוש של עשרות אלפי ישראלים שיצאו לנופש במהלך חודש אוגוסט.

ברקע נזכיר כי עדיין קיימת חובת להיכנס לבידוד על הבאים לישראל, והרעיון של פתיחת השמיים בין המדינות אמור לבטל את החובה הזו בהלוך ובחזור. בחברה מציעים לרכוש את האפשרות לביטול הטיסה בטווח של שבעה ימים לפני מועדה בתוספת של דולר לאדם.

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר אף סבור כי מדינה נוספת תצטרף לפתיחת השמיים הראשונית, "משיחות עם נציגים דיפלומטיים מסתמן בסבירות גבוהה שגם מונטנגרו תיפתח ב-1.8 לרשימת היעדים ללא צורך בבידוד בחזור".

בינתיים נזכיר כי גם נתניהו סייג את פתיחת השמיים בהתאם לנתוני התחלואה, ואלה לא מעודדים בימים האחרונים.

סתיו מסביר כי החברה נערכת להוציא שבע טיסות שיצאו ב-1 באוגוסט בבוקר ליעדים שונים ביוון ובקפריסין. המחירים שהחברה מציעה לפי פרסומיה הם חבילות של שלושה לילות במלונות בדרגת 4-5 כוכבים במחיר של 333 דולר, חבילות של ארבעה לילות במחיר של 444 דולר וחבילות של חמישה לילות במחיר של 555 דולר. המחיר לטיסה יעמוד על 200 דולר.