טלטלה בגולף: מנכ״ל הקבוצה רביב ברוקמאייר עוזב

ברוקמאייר נכנס לתפקידו לפני כארבע שנים, במהלכן התוצאות של גולף הציגו שיפור הדרגתי • השיפור הזה אינו מתבטא בשווי של קבוצת האופנה הציבורית, שנסחרה היום בשווי נמוך יותר משל החברה-הבת שלה - עדיקה

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף / צילום: ענבל מרמרי, גלובס
רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף / צילום: ענבל מרמרי, גלובס

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת האופנה גולף, עוזב את תפקידו אחרי ארבע שנים. לפי הערכות, ברוקמאייר יסיים את הכהונה במהלך חודש ספטמבר. החברה טרם דיווחה על מחליף לתפקיד.

בשנה האחרונה התמודדה קבוצת האופנה שבשליטת כלל תעשיות עם רצף מתמשך של טלטלות, החל מעזיבת היו"ר אפי רוזנהויז והמשך בהתפטרות מייסד ומנכ"ל החברה-הבת עדיקה דדי שוורצברג, שבעקבותיו עזב רצף של בכירים בחברה.

על אף שבמכירות מחנויות זהות - ליבת הפעילות - הציגה גולף בשנה האחרונה מגמת שיפור, המגמה הזו לא תורגמה לשווי שבו נסחרת החברה בבורסה. הטלטלות הללו, לצד סנטימנט שלילי ממנו סובל רוב הענף בשל שינויים בהרגלי הצריכה והמעבר לקניות באונליין ובחו"ל, מצטרפות להשפעות האדירות של משבר הקורונה על המשק, ובכלל זאת סגירת כלל החנויות והקניונים למשך תקופה ממושכת. אלה ריסקו את השווי של קבוצת גולף לכדי רמה זהה לשווי של החברה-הבת שבבעלותה, עדיקה.

גולף, שנמצאת בשליטתו של לן בלווטניק באמצעות כלל תעשיות, נסחרת לפי שווי של 69.2 מיליון שקל, והיא גם חברת-האם של עדיקה שנסחרת לפי שווי של 69.5 מיליון שקל. את 2019 סיכמה החברה עם הכנסות של 935 מיליון שקל ורווח נקי של 4.3 מיליון שקל.