באופנהיימר אופטימיים בנוגע לנייס ופייבר ומעלים את מחירי היעד

מחיר היעד למניית נייס עלה מ-180 דולר ל-200 דולר, גבוה ב-2.6% בלבד מהמחיר הנוכחי בנאסד"ק • מחיר היעד למניית פייבר עולה מ-55 דולר ל-74 דולר, לאחר שמחיר המניה בניו יורק עקף את מחיר היעד הקודם ומשקף פרמיה של 10.9% על המחיר הנוכחי

בנק ההשקעות אופנהיימר מעלה את מחירי היעד שלו למניות נייס ופייבר, וממשיך להמליץ על שתי המניות בהמלצת "תשואת יתר". שתי המניות עלו מתחילת השנה - נייס  בכ-26% ופייבר  ב-184% - והן נסחרות במחירים שקרובים לרמות השיא אליהן הגיעו לאחרונה.

בסוף השבוע העלו באופנהיימר את מחיר היעד למניית נייס  מ-180 דולר ל-200 דולר, גבוה ב-2.6% בלבד מהמחיר הנוכחי בנאסד"ק. זוהי העלאה שנייה בחודשים האחרונים: לאחר שמחיר היעד הופחת מ-193 דולר ל-174 דולר במרץ, הוא עלה ל-180 דולר במאי, וכעת כאמור הוא עולה ל-200 דולר. המחיר החדש נקבע בהתבסס על מכפיל מכירות של 7 ומכפיל רווח של 35 לתחזיות 2021. 

נייס מספקת פתרונות טכנולוגיים לשיפור שירות ללקוחות ומניעת הונאות פיננסיות והיא נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי 11.9 מיליארד דולר. כלכלני אופנהיימר העלו את מחיר היעד בעקבות מפגש עם הנהלת נייס ולאחר שתוצאות הרבעון הראשון העידו לדבריהם על מומנטום חזק בפעילות הענן, שאחראית על כ-42% מהכנסות נייס ושמציגה צמיחה שנתית גבוהה של 27% במקביל להמשך שיפור ברווחיות. לדבריהם, גם החטיבה הפיננסית נהנית ממומנטום חזק וזכתה ברבעון הראשון בשני חוזים גדולים.

באופנהיימר מציינים שהמתחרה Five9 הודיעה לאחרונה על שיתוף פעולה עם AT&T בתחום מרכזי השירות בענן. לדבריהם, לנייס יש שיתופי פעולה גם עם AT&T וגם עם ורייזון והם לא צופים שינוי ביחסים הקיימים. "למרות האי-ודאות בשל משבר הקורונה, נייס נהנית מהאצה בקצב אימוץ הענן והמעבר לדיגיטל", מסכמים באופנהיימר.

כאמור, גם מחיר היעד למניית פייבר עולה באופנהיימר, מ-55 דולר ל-74 דולר, זאת לאחר שמחיר המניה בניו יורק כבר עקף את מחיר היעד הקודם. מחיר היעד החדש משקף פרמיה של 10.9% על המחיר הנוכחי. פייבר מאפשרת לפרילנסרים להציע את שירותיהם ללקוחות פוטנציאליים בזירת מסחר אינטרנטית שפיתחה, והיא נסחרת בשווי 2.15 מיליארד דולר.

באופנהיימר מעריכים כי משבר הקורונה מהווה הזדמנות צמיחה חדשה לפעילות החברה, המגדילה את נתחה בשוק שירותי הפרילנסרים ל-55% על חשבון המתחרות. הזדמנויות צמיחה נוספות טמונות בין היתר להערכת אופנהיימר בהרחבת הפעילות הגלובלית והשקת הפלטפורמה בשפות נוספות ובשיפור הרווחיות מעבר לצפי.

מחיר היעד החדש מתבסס על מכפיל EV/Sales של 12 לתחזית 2021, ומהווה פרמיה של 50% לעומת חברות דומות (כמו ETSY למשל), ובאופנהיימר מסבירים זאת בפרופיל הצמיחה הגבוה של פייבר ופוטנציאל המוצר Promoted Gigs לצמיחה והרווחיות העתידית.