טלטלה בבזק: היו"ר שלמה רודב פורש מתפקידו בצל מחלוקת עם בעלת השליטה סרצ'לייט

החלטתו של רודב מגיעה בצל חילוקי דעות משמעותיים סביב אופן ניהול השליטה והדירקטוריון של חברת התקשורת • לאחרונה הופתעו בסרצלייט לגלות שרודב הוביל קו שמחזק את הדירקטוריון על חשבון סרצ'לייט

יו"ר בזק שלמה רודב פורש מתפקידו. החלטתו של רודב לפרוש מהתפקיד קשורה להידרדרות במערכת היחסים עם בעלי השליטה החדשים של בזק , קרן סרצ'לייט.

ההחלטה של רודב לפרוש נעוצה במערכת היחסים שהידרדרה בחודשים האחרונים בינו לבין בעלי השליטה, וזאת לאחר שהתגלעו ביניהם חילוקי דעות משמעותיים סביב אופן ניהול השליטה והדירקטוריון.

לאחרונה הופתעו בסרצלייט לגלות שרודב הוביל קו שמחזק את הדירקטוריון על חשבון סרצ'לייט. הדבר קרה אחרי שרודב החליט להזמין חוות דעת שמבצרת את שליטת הדירקטוריון על חשבון בעלי השליטה, וזאת למרות שבעלי השליטה התחייבו מול משרד התקשורת להכניס שינויים בתקנון החברה.

האסיפה הכללית של בזק תמכה ברודב והעמידה את סרצ'לייט במבוכה, וכך קרה שהיא למעשה נמצאת בסוג של הפרה מול משרד התקשורת בכל הקשור לצו בבזק ולהיתר השליטה שניתן לה.

רודב סבר שהמחלוקת פתירה ושמשרד התקשורת יעבור לסדר היום על כך שסרצ'ליייט לא מקיימת את הוראותיו, אבל ככל הנראה הדברים הגיעו לכדי מתיחות שהלכה והתגברה והיה ברור שלא תוכל להתקיים לאורך זמן רב.

רודב פורש מבזק לאחר כשנתיים בתפקיד. רודב כיהן בעבר כיו"ר בזק בין השנים 2007 עד 2010.

עם פרישתו אמר רודב, "היה לי הכבוד להיות חלק מקבוצת התקשורת הטובה והמובילה בישראל. אני מותיר אחרי קבוצה המנוהלת היטב, עם כיוון אסטרטגי ברור ומנהלים מצוינים, המוכנה לאתגרים של המחר בשוק התקשורת".

מטעם בי-קום נמסר: ״אנחנו מודים לשלמה על תרומתו לקבוצת בזק ואנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו״.