פרזנטורים לחיים: דביר בנדק ושני כהן מובילים את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורג השבוע בנק מזרחי טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG • ביטוח 9 מיליון – האהודה ביותר

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורג השבוע בנק מזרחי טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב-24% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.2%.

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - מדברים עם שוקה, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב / PUBLICIS. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-18% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.7%.

הקמפיין של כלל - באמצעות אדלר חומסקי & ורשבסקי, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה העומד על כ-1.7 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 455 (בהשוואה ל-451 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-36.6 מיליון שקל (נמוך מהשבוע הקודם שעמד על 39.8 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות