חברת Codefresh גייסה 27 מיליון דולר בסבב C

את סבב הגיוס הובילה Red Dot Capital Partners • החברה מפתחת פלטפורמה להקמה ולפריסה של תוכנה שנבנתה לסביבת ניהול הקונטיינרים קוברנטס

חברת Codefresh / צילום: גלית דוייטש
חברת Codefresh / צילום: גלית דוייטש

הסטארט-אפ Codefresh (קודפרש) הודיע על גיוס בסבב C בסך 27 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה Red Dot Capital Partners ובהשתתפות Shasta Ventures. קודפרש מתמחה בפתרונות לתהליכי פיתוח בדיקה והטמעה (CI/CD) של אפליקציות ותוכנה עבור סביבת ניהול הקונטיינרים קוברנטס (kubernetes). סך הכל החברה גייסה 42 מיליון דולר.

בנוסף השתתפו בסבב הגיוס המשקיעים הקיימים M12, ויולה, ורטקס, Hilsven קפיטל ו-CEIF. בעקבות הגיוס יצטרפו לדירקטוריון החברה יניב שטרן, שותף מנהל בקרן Red Dot Capital Partners ואייזק רות', שותף ב-Shasta Ventures, אשר הוביל בעבר את פלטפורמת OpenShiftהמבוססת קוברנטס של חברת רד האט.

בהודעה על הגיוס נמסר מפי רות' כי "המערכת שמציעה קודפרש רחוקה שנות אור מכל הפלטפורמות המתחרות של CI/CD עבור קוברנטס והיא פועלת בסקטור שעד לאחרונה נשלט על ידי שחקנים עם טכנולוגיות מסובכות ומיושנות".

קודפרש הוקמה ב-2016 על ידי המנכ"ל רזיאל טביב וסמנכ"ל הטכנולוגיות אולג ורכובסקי, שמנהל את צוות הפיתוח בישראל. החברה מעסיקה מעל 60 עובדים, בהם 20 בישראל.

מפי המנכ"ל טביב נמסר בהודעה כי "אנחנו חיים בעידן שבו ארגונים מחפשים חיסכון, אוטומציה ופישוט תהליכים. קודפרש עושה בדיוק את זה. הפלטפורמה שפיתחנו מאפשרת ללקוחות 'להגר' בקלות אפליקציות קיימות ולפתח אפליקציות חדשות לסביבת קוברנטס. בנוסף, אנו מייתרים את הצורך בהתאמה יקרה של כלי DevOps קודמים, שנבנו על בסיס טכנולוגיות מיושנות יותר".