הסטארט-אפ הישראלי האנטרס גייס 15 מיליון דולר בהובלת מיקרוסופט

האנטרס מפתח פלטפורמה לזיהוי ותגובה פרו-אקטיבית למתקפות סייבר בארגונים • לצד קרן ההשקעות של מיקרוסופט, בגיוס השתתפו בין השאר גם קרנות ההון סיכון YL ונצ'רס ובלאמברג קפיטל

מימין: אורי מאי, תומר קזז, מייסדי חברת האנטרס (Hunters) / צילום: ניקי טרוק
מימין: אורי מאי, תומר קזז, מייסדי חברת האנטרס (Hunters) / צילום: ניקי טרוק

האנטרס (Hunters), סטארט-אפ ישראלי המפתח פלטפורמה לזיהוי ותגובה פרו-אקטיבית למתקפות סייבר בארגונים, הודיע היום (ג') על גיוס סבב השקעה של 15 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההשקעות של מיקרוסופט, M12, יחד עם קרן הון הסיכון האמריקאית U.S. Venture Partners, והשתתפו בו קרנות ההון סיכון YL ונצ'רס ובלאמברג קפיטל וקרן ההשקעות של אוקטה, חברה לניהול זהויות משתמשים הנסחרת בנסדא"ק. בסך הכל גייסה החברה יותר מ-20 מיליון דולר עד היום.

החברה הוקמה ב-2018 על ידי היזמים אורי מאי ותומר קזז, ולפי IVC היו שותפים להקמתה גם יודפת הראל בוכריס ועידן נוריק מקרן בלאמברג ומפקד 8200 לשעבר, אהוד שניאורסון. האנטרס לא חושפת את הכנסותיה אך בהודעתה נכתב כי בין לקוחותיה נמצאות חברות כמו Snowflake ו-TripActions, וכי היא מוכרת את הפלטפורמה שלה באופן ישיר ללקוחות וגם דרך שותפים. היא מעסיקה כ-30 עובדים, מרביתם במשרדיה בתל אביב.

פלטפורמת זיהוי האיומים של החברה נועדה לזיהוי אוטומטי של טכניקות תקיפה מתוך סריקה של המתרחש בעולם, והצלבתן עם המתרחש בתוך הסביבות הארגוניות של לקוחותיה. המערכת אמורה לזהות דפוסים שמצביעים על כך שנעשה שימוש בטכניקת תקיפה מסויימת. כך, היא מבקשת לתת התראות עם מידע מדוייק יחסית לצוותי אבטחת מידע בארגונים ולזרז את תגובתם למתקפות.

"על מנת להתמודד בצורה טובה עם מערך איומי הסייבר הנוכחיים, מנהלי אבטחת מידע בארגונים גדולים נדרשים לחשוב כמו תוקפים כדי לחזות את המהלכים שלהם, וליישם זאת בהיקף גדול. האנטרס הפכה את תהליך זיהוי האיומים לאוטומטי ובכך היא מספקת מענה לשני הצרכים הללו", נמסר מטעם מוני חסיד, שותף ומנהל ההשקעות של M12 בישראל ובאירופה, בהודעת החברה.

עופר שרייבר, שהוביל את ההשקעה בחברה מטעם קרן YL מסר: "האנטרס נמצאת במומנטום מצויין מבחינת השוק, עם שותפויות עם חברות מובילות. היכולות שמציעה החברה בזיהוי תקיפות ואיומים באמצעות אנליזה וקורלציות מתוחכמות רלוונטיות במיוחד בעידן הנוכחי, שבו ארגונים מתמודדים עם עלייה גדולה באיומים וחשופים ליותר חולשות עקב סביבת העבודה המשתנה".