ספוטיפיי משיקה בישראל: מנוי זוגי ומנוי פרימיום משפחתי

שנתיים לאחר שנכנס לארץ, משיק שירות הזרמת המוזיקה הגדול בעולם שירות חדש של מנויים • מנוי הפרימיום המשפחתי יעלה 32 שקל בחודש, ויאפשר לפתוח עד שישה חשבונות פרימיום תחת אותו המנוי; המנוי הזוגי יעלה 26 שקל בחודש ויאפשר פתיחה של שני חשבונות פרימיום במנוי אחד • וכמה זה עולה בארה"ב?

ספוטיפיי / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
ספוטיפיי / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

ספוטיפיי, שירות הזרמת המוזיקה הגדול בעולם, נכנס לישראל לפני כשנתיים עם האפשרות למנוי חינמי עם פרסומות או מנוי פרימיום אישי בעלות של 20 שקל בחודש. כעת, החברה משיקה לראשונה בישראל את מנוי הפרימיום המשפחתי שלה, וכן מנוי זוגי חדש שמושק לראשונה ברחבי העולם.

מנוי הפרימיום המשפחתי יעלה 32 שקל בחודש, ויאפשר לפתוח עד שישה חשבונות פרימיום תחת אותו המנוי. חשבונות המנוי יזכו לקבל גם פלייליסט מיקס משפחתי (Family Mix) שיכלול את השירים המושמעים ביותר בכל חשבונות המנוי יחד ויתעדכן על בסיס שבועי. באופן דומה, המנוי הזוגי שנקרא DUO יעלה 26 שקל בחודש ויאפשר פתיחה של שני חשבונות פרימיום במנוי אחד. כמו כן, גם מנוי זה יכלול פלייליסט זוגי מתעדכן.

שני המנויים החדשים מיועדים למשתמשים המתגוררים באותו משק בית, וניתן להשתמש בהם רק עבור משתמשים שעדכנו בהגדרות האפליקציה את כתובתם ורשומים באותה הכתובת. בהודעתה, ספוטיפיי הדגישה כי שני המנויים החדשים מוצעים בישראל בעלות נמוכה יותר מהשוק האמריקאי, שם הם עולים 51 שקלים למנוי המשפחתי ו-44 שקלים לזוגי.

גם מנויי הפרימיום וגם מחזיקי החשבונות החינמיים בספוטיפיי מקבלים גישה לספרייה של למעלה מ-50 מיליון שירים ו-700,000 פודקאסטים של השירות. התוכנית החינמית של ספוטיפיי בישראל מאפשרת להאזין למוזיקה בחינם, אך עם פרסומות. בנוסף, התוכנית החינמית מאפשרת מעבר חופשי בין 6 שירים ביום בלבד, ואיכות ההשמעה היא פחותה מהאיכות המירבית למנויי הפרימיום, העומדת על 320 kbps.

בחודש שעבר, ספוטיפיי השיקה בישראל פיצ'ר חדש להאזנה קבוצתית (Group Session), שמאפשר למשתמשים רבים להאזין יחד לאותו קטע מוזיקה סימולטנית. הפיצ'ר הוא חלק מטרנד שצמח בתקופת הקורונה ברחבי העולם, של עריכת מסיבות האזנה או צפייה בסרטים במשותף באופן וירטואלי.