לקשת אין מענה להישרדות מאז שחתונה ממבט ראשון ירדה מהאוויר

MKR המטבח המנצח לא סיפקה לקשת רייטינג גבוה מספיק מול הישרדות עד כה, אך אולי עליית התוכנית בית הספר למוסיקה תצליח להטות את הכף בעתיד

הישרדות VIP 2020 / צילום: אור דנון
הישרדות VIP 2020 / צילום: אור דנון

מאז ירדה מהאוויר התוכנית חתונה ממבט ראשון לא היה לקשת מענה הולם לתוכנית הישרדות. MKR, שעמדה מולה, לא סיפקה רייטינג גבוה מספיק ופער שקשת איננה רגילה לו נפתח בשעות הפריים טיים. אתמול (שבת) הושקה מול הישרדות התוכנית הראשונה של התוכנית בית ספר למוסיקה ולפחות מנתוני הערב האחרון נראה כי התוכנית מתמודדת טוב יותר מול הישרדות, אם כי הכף נוטה עדיין לטובת הישרדות.

אמש רשמה תוכנית ההשקה של בית הספר רייטינג ממוצע של 17.7% . מספר הצופים הממוצע בתוכנית עמד על 519 אלף איש. הישרדות רשמה רייטינג ממוצע של 20% עם ממוצע של 607 אלף עיניים צופות. המשמעות היא שלשתי התכניות סוג צפייה דומה: צפייה קבוצתית, כי היחס בין נקודות הרייטינג לכמות העיניים הצופות דומה (רייטינג מודד על מה דולק המסך, אך בכל מסך יכולים לצפות מספר צופים ולכן לא תמיד יש קורלציה בין הנתונים).

למרות שהתוכנית של הישרדות אמש רשמה רייטינג גבוה יותר מבית הספר למוסיקה, בסיכום הטבלה השבועית מופיעה הישרדות במקום השני כי היא משודרת יותר מפעמיים בשבוע, ולכן בחישוב התוכניות הנצפות מופיע הרייטינג המצרפי של השבוע ולא של כל תוכנית בפני עצמה.

בניגוד לשבועות שבהן יש תוכנית-שתיים שנצפות באופן משמעותי יותר מאחרות, השבוע הפערים בין התוכניות המובילות איננו דרמטי: עובדה במקום השלישי, רשמה רייטינג ממוצע של 16.6% עם 417 אלף עיניים צופות, MKR רשמה רייטינג נמוך יותר: 16.3% אך ותר עיניים צופות, 457 אלף.

רשת מצליחה אולי להמשיך לענות לקשת באופן שייחד בעבר את קשת - שידור תוכנית אהובה על פני כל השבוע, אך בניגוד לשבוע שעבר, אז בנוסף להישרדות התברגו בטבלת התוכניות הנצפות תוכניות נוספות של רשת, השבוע הישרדות היא התוכנית היחידה של הערוץ שהשתלבה בטבלה.