אדלר חומסקי זכה במכרז על תקציב נירלט בהיקף 8 מיליון שקל

על התקציב התמודד גם גיתם BBDO • שני המשרדים מטפלים בתקציב מפעל הפיס, מקום העבודה הקודם של המנכ"ל עומרי לוטן

מפעל נירלט  / צילום: דן לב
מפעל נירלט / צילום: דן לב

תקציב הפרסום של מותג הצבעים נירלט עובר למשרד הפרסום אדלר חומסקי. התקציב יועבר לאדלר חומסקי לאחר מכרז בו התמודד גם משרד הפרסום גיתם BBDO.

תקציב נירלט מוערך בכ-8 מיליון שקל. התקציב טופל כ-8 שנים במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, שייצר עבורו מספר קמפיינים בולטים, בניהם הקמפיין בכיכובו של טל פרידמן בו הוחדרה המילה "לנרלט".

באוגוסט 2019 התרחש שינוי בצמרת נירלט ועל כיסא המנכ"ל התיישב עומרי לוטן, לשעבר מנכ"ל מפעל הפיס. משרדי הפרסום אדלר חומסקי וגיתם BBDO שהתמודדו על תקציב נירלט הם גם משרדי הפרסום שחולקים ביניהם את תקציב מפעל הפיס.

נזכיר כי אדלר חומסקי טיפל במשך כעשר שנים בתקציב הפרסום של המותג המתחרה לנירלט - טמבור. במרץ 2020 לאחר שלוטן כבר ניהל את נירלט התברר כי תקציב הפרסום של טמבור עוזב את אדלר חומסקי ויטופל במשרד הפרסום מקאן תל אביב. המהלך הפתיע רבים בתעשייה כי העבודה שייצר אדלר חומסקי לטמבור נחשבה לעבודה ראויה. כבר אז היו הערכות שהמשרד לא יישאר ללא תקציב בתחום הזה - הערכות שהוכיחו את עצמם כעת.

עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט מסר כי "נירלט עסוקה בלהמציא את עצמה מחדש תוך ביסוס מעמדה כמובילת שוק הצבע. אין לי ספק שמשרד הפרסום אדלר חומסקי הוא המשרד הנכון לשתף עמו פעולה ובמיוחד בתקופה זו. אנחנו מתמודדים עם מציאות מורכבת בתעשייה מאותגרת עם תחרות איכותית - וזקוקים לשותפים שהוכיחו את יכולתם לתמוך בחברות מובילות ויש להם את הכלים והרצון לנצח".