אב הבית במעון רה"מ צפוי להיחקר היום בפרשת עדות השקר במעון

אב הבית במעון רה"מ, אפי אזולאי, צפוי להיחקר היום באזהרה בחשד לשיבוש הליכי משפט והדחה לעדות ש קר, במסגרת פרשת התביעה של עובדת מעון רה"מ שירה רבן

בית ראש הממשלה בנימין נתניהו קיסריה / צילום: גיל ארבל
בית ראש הממשלה בנימין נתניהו קיסריה / צילום: גיל ארבל

אב הבית במעון רה"מ, אפי אזולאי, צפוי להיחקר היום (ד') באזהרה בחשד לשיבוש הליכי משפט והדחה לעדות שקר, במסגרת פרשת התביעה של עובדת מעון רה"מ שירה רבן. כך פרסם לראשונה כתב חדשות 13 אביעד גליקמן. 

כזכור, שירה רבן שעבדה זמן קצר בבית מעון רה"מ תבעה את שרה נתניהו בגין התעללות והתעמרות שחוותה לטענתה על ידה. נגד רבן העידו בבית הדין לעבודה בירושלים עובדות שטענו כי לא היו דברים מעולם.

אולם בהמשך הפרשה קיבלה תפנית כאשר הפרקליטות עדכנה את בית המשפט כי התקבל מידע פלילי בגינו היא מבקשת לעכב את ההליך האזרחי בבית הדין לעבודה. לפני כחודש הותר לפרסום כי שתי העובדות שהעידו נחקרו במשטרה באזהרה בחשד למתן עדות שקר. המידע התקבל מיועמ"שית משרד ראש הממשלה שסיפרה כי עובדת המעון, ליאורה בביאן, התוודתה בפניה כי שיקרה בעדותה לטובת שרה נתניהו. לדברי בביאן, "איימו עליי שאם לא אעיד לטובת שרה נתניהו יפטרו אותי". על פי הפרסום בחדשות 13 העובדת הוסיפה כי אב הבית, אפי אזולאי,איים גם הוא עליה, ובשל כך החקירה תתרחב והוא צפוי להיחקר. 

גורמים משפטיים מעריכים כי מימדי הפרשה טרם הובררו עד הסוף, וכי ייתכן שבקרוב ייחקר באזהרה מקורב נוסף למשפחת נתניהו.

*** חזקת החפות: חקירת המשטרה נמצאת עודנה בראשיתה, שתי עובדות מעון ראש הממשלה מכחישות במשטרה את המיוחס להן, ועומדת להן כמו גם לאב הבית חזקת החפות.