סלע קיומנו: הקיץ בעיצומו וטורנדו כובשת את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו באמצעות מקאן • תמי 4 – הפרסומת האהודה ביותר

רותם סלע בפרסומת של טורנדו / צילום: יח"צ
רותם סלע בפרסומת של טורנדו / צילום: יח"צ

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, מדורגת השבוע טורנדו באמצעות משרד הפרסום מקאן. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב-28% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%.

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת הפרסומת של תמי 4 - באמצעות משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-11% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.8%.

הקמפיין של לאומי קארד-מקס - באמצעות מקאן הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה, העומד על כ- 1.4 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 427, בהשוואה ל-407 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.5 מיליון שקל - גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 29.8 מיליון שקל. התקציבים הם במחירים מוערכים. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

צרו איתנו קשר *5988