ממשיכה לשלוט בטבלה: גם השבוע הישרדות היא התוכנית הנצפית ביותר

רשת מצליחה להכניס ארבע תוכניות לעשירייה הפותחת של השבוע שעבר, אך שלוש מהן קשורות להישרדות • ההשקה מחדש של 'מי רוצה להיות מיליונר' זוכה להצלחה מרשימה ומשיגה רייטינג ממוצע של 19%

הישרדות VIP 2020 / צילום: אור דנון
הישרדות VIP 2020 / צילום: אור דנון

גם השבוע התוכנית הישרדות של רשת היא התוכנית המובילה את טבלת התוכניות גם במונחים של רייטינג (עם ממוצע של 21.8% ) וגם במונחים של עיניים צופות עם ממוצע ש 624 אלף צופים לתוכנית.

רשת מצליחה לתפוס השבוע ארבע מתוך עשרת המקומות בטבלה, אולם שלושה מתוכם הם ורסיות שונות של הישרדות - פרק מווילת המודחים במקום השלישי ומהדורה מיוחדת במקום העשירי. התוכנית הנוספת של רשת שמשתלבת בטבלה היא "שנות השמונים" עם רייטינג של 13.8%. עם זאת מבחינת מספר הצופים לתוכנית 'שנות השמונים' לא משתלבת בעשרת התוכניות המובילות

בכפוף ל"דיאטה" שעברו ההפקות בגלל משבר הקורונה, השיקה השבוע קשת מחדש את התוכנית המיתולוגית 'מי רוצה להיות מיליונר', כשאת מקומו של יורם ארבל כמגיש התוכנית תופס ארז טל.

מדובר בתוכנית זולה להפקה שהצליחה לעשות בפריים טיים תוצאות של מגה ריאליטי עם רייטינג ממוצע של 19% ו-512 אלף צופים בממוצע. שתי תוכניות הפריים האחרות של קשת 'המטבח המנצח - MKR' ובית ספר למוסיקה משתלבות בטבלה במקומות 5 ו-7 בהתאמה. 'המטבח המנצח' רושמת רייטינג ממוצע של 17.4% עם ממוצע צופים של 468 אלף ו'בית ספר למוסיקה' רושמת רייטינג של 16.1% ומספר צופים של 455 אלף לפרק.

קשת עם 6 מתוך 10 התכניות בדירוג
 קשת עם 6 מתוך 10 התכניות בדירוג