זוהר: שר האוצר מנותק מהציבור; כ"ץ: לבן דוד שלו יש אולם חתונות

השר ישראל כ"ץ הגיב למתקפה חמורה של ח"כ זוהר במהלך דיון בוועדת הכספים, שם קרא זוהר לראש הממשלה בנימין נתניהו לשקול לפטר את שר האוצר וציין כי כ"ץ מנותק מן הנעשה בשטח

ח"כ ישראל כ"ץ בוועדת הכספים / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
ח"כ ישראל כ"ץ בוועדת הכספים / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר האוצר ישראל כ"ץ תקף היום (ב') במילים חמורות את יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר והאשים אותו בעירוב אינטרסים אישיים בשיקוליו.

לדברי שר האוצר: "ח"כ מיקי זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה, לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. הניתוק היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים".

כ"ץ הגיב למתקפה חמורה של ח"כ זוהר במהלך דיון בוועדת הכספים, שם קרא זוהר לראש הממשלה בנימין נתניהו לשקול לפטר את שר האוצר וציין כי כ"ץ מנותק מן הנעשה בשטח.

השר כ"ץ לא הספיק להגיב במהלך הדיון בוועדה, ויו"ר הוועדה ח"כ משה גפני הוציא את הדיון להפסקה, אולם ח"כ קרן ברק הגנה על השר האוצר ואמרה שהתוכניות שהוא הביא הן מצוינות.

בנוסף כתב כ"ץ בטוויטר שזוהר הוא בעל אינטרסים אישיים: "באת להפריע לדיון ענייני בגלל אינטרס אישי של בן דוד שיש לו אולם חתונות. זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים. לצערי האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה שקרוי: יו"ר קואליציה".

השרה גילה גמליאל התערבה אף היא בנושא במהלך ראיון ברדיו בצהריים. לדבריה האשם הוא במיקי זוהר: "הפסקתי להתייחס לדברים שהוא מוציא מהפה. מאז שהוא יו"ר הקואליציה, כל הקלקולים בגללו. או שייקח עצמו בידיים ויקיים שיח עם הליכוד ונציגי הקואליציה ופחות כותרות - או שצריך להחזיר את דוד ביטן שינהל הקואליציה".

גמליאל הוסיפה כי "אמירות מן הסוג הזה בוועדה, ובמקום שיעזור הוא מדרדר השיח הפוליטי. אני אומרת למיקי ההערות שלי. אומר גם לראש הממשלה. צריך לשמור על הקואליציה ועל הליכוד. הוא מפטר את כולם כל הזמן. זה לא סגנון הליכוד".