אם אין טיסות נמכור אמנות: בריטיש איירוויז מזרימה מזומנים לקופה

בריטיש איירוויז מוכרת יצירות מאוסף האמנות שלה הכולל 1,500 עבודות, רובן של אמנים בריטים • וגם: עדי שחף ימונה לסמנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית בבנק מזרחי טפחות, מדד מעלה 2020 לאחריות תאגידית הושק היום בבורסה לני"ע וקצת חדשות טובות

 

בריטיש איירוויז מוכרת יצירות מאוסף האמנות שלה הכולל 1,500 עבודות, רובן של אמנים בריטים. היצירות מוצגות במשרדי הנהלת החברה ובטרקליני עסקים בנמלי תעופה ברחבי העולם. אלו שיימכרו נאמדות בשווי של מיליוני ליש"ט. המטרה היא להזרים מזומנים לקופתה של חברת התעופה שנפגעה קשות, בדומה לכל חברות התעופה בעולם, בצל משבר הקורונה שממשיך לחולל סערה בענף.

הפריטים שיימכרו בסות'ביס, כוללים עבודות של ברידג'ט ריילי ושל דמיאן הירסט. בין השאר תימכר היצירה COOL EDGE של ריילי שהוערכה בשווי של 1.2 מיליון ליש"ט.

כמו חברות תעופה רבות בעולם גם בריטיש נאלצה לקרקע את רוב צי המטוסים שלה מאז חודש מרץ. החברה מתחילה להתאושש בשבועות האחרונים כשלוח הטיסות שלה מתמלא לאטו אולם הנזק שנגרם לה הוא עצום. לפי פרסום בגארדיאן, בקבוצת IAG שאליה משתייכת בריטיש העריכו כי החברה שורפת 27 מיליון ליש"ט מדי יום. החברה קיצצה בכוח האדם שלה ובתנאי השכר לעובדיה וכעת מכירת יצירות האמנות יוכלו לשפר ולו במעט את התזרים.

מיכל רז-חיימוביץ

מצנח הזהב

ניפגש בספטמבר: עדי שחף ימונה לסמנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית בבנק מזרחי טפחות, ובכך יחליף את משה לארי, שנבחר למנכ"ל הבנק במקומו של אלדד פרשר, עת יפרוש מן הבנק ערב ראש השנה. שחף הצטרף למזרחי טפחות בשנת 2009. עד שנת 2013 שימש כמנהל סקטור מסחר בחטיבה הפיננסית ומאז הוא מכהן כסגנו של לארי. בעברו עבד שחף במשרד האוצר ושימש, בין השאר, כממונה על הסיכונים וכמנהל החוב הממשלתי.

פתיחת המסחר

נקטו באחריות: מדד מעלה 2020 לאחריות תאגידית הושק היום בבורסה לני"ע, אולם בשל מגבלות הקורונה, התקיים המאורע בנוכחות שלל בכירות ובכירים - בזום, והוא הועבר בשידור חי בדפי הפייסבוק של הארגון ושל הבורסה.

חדשות טובות

עיריית ירושלים מציעה לזוגות שבהם לפחות אחד מבני הזוג ירושלמי, להתחתן באחד מעשרה מתחמי החתונות שהוכנו ברחבי העיר. על הזוגות להתחייב לשכור שירותים רק מספקים מקומיים, והעירייה מצידה תפיק את האירוע.