תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

קריית שמונה על מפת השקעות הנדל"ן למגורים: "המחסור בהיצע דירות לסטודנטים מתל חי מעלה את הביקוש"

כך אומר רו"ח עמי בשירי, מנכ"ל פארו נדל"ן, המשווקת דירות בשכונת "יובלים" בעיר בסמוך למכללת תל חי, המיועדות בעיקר לסטודנטים • בנוסף, נהנית העיר הצפונית מתהליך פיתוח אינטנסיבי הכולל הקמת מרכז פודטק, אקסלרטור לסטארטפים ותוכניות לקו רכבת עתידי

פרויקט המושבה בשכונת "יובלים", קריית שמונה. אווירה צעירה המתאימה לסטודנטים / הדמיה: Olin
פרויקט המושבה בשכונת "יובלים", קריית שמונה. אווירה צעירה המתאימה לסטודנטים / הדמיה: Olin

הכתבה בשיתוף פארו נדל"ן

עם ראש עיר צעיר וחדש, קו רכבת עתידי לכרמיאל, מכללה אקדמאית ידועה ותוכניות ממשלתיות - עוברת בירת הגליל בשנים האחרונות שינוי של ממש. כך למשל, במסגרת התוכנית לפיתוח העיר שאושרה בממשלה בשנת 2018 היא תהפוך, כמו גם מטולה ושלומי, למרכז פודטק ארצי. זאת במטרה ליצור אקו סיסטם חדשני וייחודי שיאפשר פיתוח וקידום התחום ומשיכת השקעות לאזור באופן מיטבי. מי שירכז את הנושא בהיקף של למעלה מ-65 מיליון שקל יהיה המכון לחדשנות במזון שיוקם בעיר. כמו כן, יוקם מתחם מיקרו תעשייה שישמש כחממה למפעלים חדשניים בתחום המזון וכן יינתן תעדוף להשקעות בתחום המדובר.

התוכניות הממשלתיות עבור קריית שמונה לא עוצרות כאן. הן כוללות בנוסף את הקמתו של אקסלרטור לעסקים בעלות של 2 מיליון שקל שיקדם חברות סטארט-אפ באזור, תמיכה במפעלי תעשייה מסורתית הנמצאים בעיר ובשלומי באמצעות מסלול להעלאת הפריון בהיקף כולל של עד 15 מיליון שקל וכן את השלמת פיתוחם של אזורי התעשייה של העיר בהיקף של למעלה מ-20 מיליון שקל.

המרפסת בדירות החדשות. נוף לחרמון, לגולן ולעמק החולה / הדמיה: Olin
 המרפסת בדירות החדשות. נוף לחרמון, לגולן ולעמק החולה / הדמיה: Olin

גם מהבחינה התחבורתית, כאמור, העיר צועדת למקום הנכון ומתוכנן לה קו רכבת שיחבר בינה לבין כרמיאל. אורכה של המסילה הוא 60 ק״מ ולאורכה יהיו שתי תחנות עצירה ואיסוף נוסעים - בצומת חנניה, ובאזור צפת. אם תונח בהמשך התשתית החשמלית לאורך כל הדרך מקריית שמונה ועד תל אביב, הנסיעה בין הערים צפויה לארוך שעתיים בלבד.

"המושבה יובלים" בקריית שמונה - הכירו את דירות הסטודנטים החדשות ליד מכללת תל חי. לפרטים הקליקו כאן>>

בסמוך לעיר ממוקמת המכללה האקדמאית תל חי שקנתה לה מוניטין כמוסד אקדמי פופולרי ומוכר. במכללה לומדים כיום כ-5,000 סטודנטים המגיעים אליה מכל רחבי הארץ, מספר שצפוי לעלות בעוד כ-1,000 סטודנטים בשנים הקרובות. היא נחשבת לעוגן אקדמי וכספקית כוח אדם איכותי לתעשייה ולהייטק בצפון הארץ ובוגרים רבים שלה ממשיכים לבנות את חייהם בפריפריה הצפונית.

כל ההתפתחויות החיוביות הללו שעוברות על העיר הצפונית לא חמקו כמובן מעיניהם של משקיעי הנדל"ן שהתעניינו בשנים האחרונות בהשקעות זולות בחו"ל או בבנייני משרדים, וחזרו כעת להשקיע בדירות למגורים בשוק המקומי, שמס הרכישה בגינן ירד מ-8% במדרגה ראשונה ל-5%.

הדירות בפרויקט מגיעות מאובזרות ועם מוצרי חשמל / הדמיה: Olin
 הדירות בפרויקט מגיעות מאובזרות ועם מוצרי חשמל / הדמיה: Olin

לאור העובדה שבקריית שמונה עתודות קרקע מועטות יחסית, מרבית המשקיעים מתמקדים בשתי השכונות הגדולות הנבנות במקום - "יובלים" ו"בימת תל חי"."אחד הגורמים העיקריים שמביאים את קריית שמונה למקום גבוה בטבלת התשואות משכירות הוא קרבתה הרבה למכללת תל חי", מסביר רו"ח עמי בשירי, מנכ"ל פארו נדל"ן, "מחסור חמור בהיצע דירות להשכרה לכ-5,000 הסטודנטים הלומדים במכללה, בתוספת עלייה שנתית של כ-5% ברישום הסטודנטים, הביאו לעליית הביקושים ומחירי השכירות בעיר", הוא מוסיף.

דירות לסטודנטים, אבל לא רק

פארו נדל"ן היא אחת מקבוצות יזמות הנדל"ן הבולטות בקרית שמונה וסביבתה בשנים האחרונות. בימים אלו היא משווקת את הדירות האחרונות בנות 3 חדרים להשקעה בפרויקט "המושבה" בשכונת יובלים". דירות אלו ממוקמות 200 מטר בלבד מהמכללה, מה שהופך אותן לדירות המגורים הקרובות ביותר אליה ועל כן מתאימות במיוחד לסטודנטים הלומדים בה.

פרויקט המושבה. חדר השינה בדירות / הדמיה: Olin
 פרויקט המושבה. חדר השינה בדירות / הדמיה: Olin

"הפרויקט אמנם קרוב מאוד למכללה ומתאים במיוחד לסטודנטים אך לא רק", אומר בשירי. "מהדירות יכולים ליהנות גם משפחות קטנות וזוגות צעירים. הן משתרעות על 60 מ"ר שנוצלו בצורה מקסימלית ובנוסף יש בהן מרפסות מרווחות בגודל 13 מ"ר. בפרויקט ניתן למצוא גם דירות גן ופנטהאוז החל מ-96 מ"ר בנות 4 חדרים. בשכונה יהיו פארקים, מתקני ספורט ומרכזים מסחריים שישמשו את הסטודנטים והתושבים לפעילויות פנאי, קניות וחיי לילה, ללא צורך ברכב. כל זאת מול נוף פסטורלי לחרמון, עמק החולה והגולן".

- כמה עולות הדירות בפרויקט המושבה?

החל מ-799 אלף שקל. למען האמת אנחנו לא מתייחסים לכך כמכירה רגילה של דירה אלא כעסקה כוללת. המשקיעים יקבלו מאיתנו דירה מאובזרת בריהוט ומוצרי חשמל, כמו גם מימון של חברת ניהול ותחזוקה לנכס ופטור ממדד תשומות הבנייה. כמו כן, אנו מתחייבים בפני משקיעים לתשואה של 4.5% מהדירה במשך השנה הראשונה".

- היכן עומדת הבנייה כעת?

"אנחנו לאחר קבלת היתר בניה והבניה בעיצומה. נותרו לנו, כאמור דירות אחרונות מתוך סך של 40 הדירות בפרויקט שנמכרו בפריסייל מהיר מאוד. אנו מאוד מאמינים במוצר שלנו ובהשקעה בקריית שמונה המתפתחת ובאצבע הגליל ולראיה מוכנים, במסגרת החוזה להתחייב בפני המשקיעים לתשואה מובטחת מטעמנו של 4.5%. אני אישית לא מכיר יזמים שיתחייבו לדברים כאלו אבל אנו פועלים בצורה אחרת", מסכם בשירי.

"המושבה יובלים" בקריית שמונה - דירות סטודנטים להשקעה בסמוך למכללת תל חי. לפרטים הקליקו כאן>>