טיסות | בלעדי

טורקיש איירליינס משיקה קו תל אביב-אנטליה

כיום מפעילה טורקיש איירליינס 10 טיסות שבועיות • טורקיה היא אחת המדינות הבודדות שהכניסה לישראלים מותרת אליה, ואף ללא חובת בידוד

טורקיש איירליינס תפעיל טיסות בקו תל אביב-אנטליה. הטיסות יופעלו בתדירות של פעמיים בשבוע, בימים ראשון וחמישי מה-30 ביולי ועד ה-30 באוגוסט. טורקיש החזירה את טיסותיה לישראל ב-24 ביוני. כיום מפעילה טורקיש איירליינס 10 טיסות שבועיות, 4 מהן בקו תל אביב-איסטנבול לשדה התעופה סביחה ו-6 טיסות שבועיות שנוחתות בשדה התעופה הגדול של איסטנבול. באוגוסט החברה מתעתדת להגדיל את תדירות הטיסות שלה מתל אביב ל-13 טיסות בשבוע כשהיא מוסיפה כאמור שתי טיסות לאנטליה והיא תוסיף טיסה שבועית נוספת לסביחה.

טורקיה היא אחת המדינות הבודדות שהכניסה לישראלים מותרת אליה, ואף ללא חובת בידוד. לאחר הנחיתה עוברים כל הנוסעים בדיקת חום, ומי שחום גופו גבוה מ-38 מעלות עובר בדיקת קורונה במקום (על חשבון הרשויות בטורקיה). נזכיר כי בחזור לישראל, מכל יעד, הנוחתים מחויבים בבידוד של 14 ימים.

בשעה שחברות התעופה הישראליות מאריכות את השהיית הטיסות שלהן, כשהן כבר ויתרו על הקיץ, חברות התעופה הזרות טסות בקווים לישראל וממנה למרות ההנחיות שגם לא מאפשרות לאזרחים זרים להיכנס לישראל.

מבחינת טורקיש, העובדה שהחברה טסה לנמל התעופה סביחה משמעה שהנוסעים מישראל לא ממשיכים ברובם בטיסות המשך כפי שהיה נהוג לפני המשבר ששיבש את עולם התעופה. בטורקיש מבינים שהישראלים משוועים לחופשה ורוב המדינות סגורות עבורם, יכולים לקחת את טורקיה כיעד אופציונלי ובעיקר את אנטליה שמוכרת לישראלים רבים מהעבר. המחיר לחופשה הוא כאמור להיכנס לבידוד של 14 ימים בחזרה לישראל, ויש מי שמוכן ל״דיל״ הזה.