מנכ"ל הלמן אלדובי לעובדים על ההצעה של אלטשולר: "לא מתקיים מו"מ בין החברות"

"פנייה זו מצטרפת לפניות דומות שהגיעו לחברה מגופים דומים בעבר", כתב דרור על ההצעה של אלטשולר • על פי החוק כחברה ציבורית, החברה מחויבת לבחון את ההצעות אשר מתקבלות

רמי דרור / צילום: תמר מצפי
רמי דרור / צילום: תמר מצפי

בהמשך להצעת הרכש שהגישה מוקדם יותר היום אלטשולר שחם גמל לרכישות מלוא מניות בית ההשקעות הלמן אלדובי, ובהמשך לזינוק של 102% במנייתה הלמן אלדובי היום המסחר, מנכ"ל בית ההשקעות, רמי דרור, כתב לעובדי החברה כי המהלך החד צדדי לא נדון בין החברות.

"פנייה זו מצטרפת לפניות דומות שהגיעו לחברה מגופים דומים בעבר", כתב דרור על ההצעה של אלטשולר. "הפנייה שהגיעה הינה פנייה חד צדדית ואנו מבקשים לעדכן וליידע כי לא מתקיים משא ומתן בין החברות. 

"אנו רושמים הצלחות רשות בתקופה האחרונה שבאות לידי ביטוי בצמחה ניכרת בהיקפי הפעילות של בית ההשקעות, בכלל זה - קרן הפנסיה של החברה, קרנות ההשקעה המתקדמות ופעלות קוואליטי בית הסוכן", המשיך דרור. "בהלימה לכך ולאור תנופת הצמיחה של החברה, אנו מקבלים פניות מעת לעת ופניות אלו מעידות על התעניינות רבה בחברה עקב הצלחותיה כאמור. על פי החוק כחברה ציבורית, אנו מחויבים לבחון את ההצעות אשר מתקבלות", כתב מנכ"ל בית ההשקעות לעובדי החברה.

מוקדם יותר היום, כאמור, הגישה חברת הגמל של בית ההשקעות אלטשולר שחם הצעת רכש מלאה למניותיה של חברת הלמן אלדובי בכ-230 מיליון שקל, מה שמשקף פרמייה של 116% על מחיר הסגירה של המניה אתמול. היום במסחר הדביקה מניית הלמן אלדובי את רוב הפער וזינקה ב-102%.