עומס על הבר: תמי 4 נותרת האהודה; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף - של חברת דלתא • סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עלה ועומד על כ-40 מיליון שקל

שני כהן וליאור סושרד בקמפיין של 9 מיליון / צילום: יח"צ
שני כהן וליאור סושרד בקמפיין של 9 מיליון / צילום: יח"צ

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום מקאן. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב36% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע תמי 4 -באמצעות משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-12% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.8%.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

הקמפיין של דלתא - באמצעות אדלר חומסקי & ורשבסקי, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה, העומד על כ-1 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 498 (בהשוואה ל-409 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-40 מיליון שקל (גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 37 מיליון ₪). התקציבים הם במחירים מוערכים. 

צרו איתנו קשר *5988