חם בגזרת הקירור; טורנדו – הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של טורנדו עם רותם סלע מטפסת לראש טבלת הפרסומות הזכורות, ומקדימה בהקשר הזה גם את תדיראן וגם את אלקטרה • מפעל הפיס עם ערן זרחוביץ' - האהודה

בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע טורנדו באמצעות משרד הפרסום מקאן שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב- 1.0% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

לדברי אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, נעשה חם בגזרת הקירור; "הפרסומת של טורנדו עם רותם סלע מטפסת השבוע לראש טבלת הפרסומות הזכורות, והיא מקדימה בהקשר הזה גם את תדיראן וגם את אלקטרה". עוד הוא מציין כי "בעוד שטורנדו מצליחה לשמור על יציבות במדד הפרסומות הזכורות והאהובות מאז שהחלה עונת המזגנים, ומצליחה להתברג לעשיריה הראשונה מידי שבוע (זה השבוע ה-11 ברציפות), הרי שתדיראן ואלקטרה משתלבות במדד לסירוגין. בכל מקרה, אנחנו בעיצומה של תקופת הקיץ, ומעניין יהיה לראות כיצד יתפתח המאבק בין 3 החברות הללו במהלך החודש הקרוב. מה שבטוח, צפוי לנו קיץ חם".

בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת השבוע הפרסומת של מפעל הפיס מנויים - באמצעות משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי.

משולם מציין כי: "הפרסומת, בכיכובו של ערן זרחוביץ', כובשת את המקום הראשון בטבלת הפרסומות האהובות, כבר בשבוע הראשון שבו היא נכנסת למדד. אמנם לקח לפרסומת מספר שבועות עד אשר הצליחה להיכנס למדד, ושיעורי הזכירה לפרסומת ממקמים אותה בינתיים במקום ה- 8 בדירוג הפרסומות הזכורות, אך ברגע שנכנסה למדד, נראה שאי אפשר להתעלם ממנה ומידת האהדה אליה גבוהה מאוד, ואף גבוהה יותר בכ-8.0% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות העומד על שיעורי אהדה של 19.9%".

הקמפיין של הוט - באמצעות ראובני פרידן IPG הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה, העומד על כ- 1.8 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 453 (בהשוואה ל-498 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ- 29 מיליון שקל (נמוך מהשבוע הקודם שעמד על 40 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.