הוט שומרת על יציבות בהכנסות ומגדילה את מצבת מנויי הקבוצה

החברה הוסיפה 5,000 לקוחות סלולר ברבעון ו-7,000 לקוחות טלוויזיה ואינטרנט

חברת הוט מסיימת את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של 950 מיליון שקל. זאת בדומה לרבעון השני אשתקד שהסתיים ב-949 מיליון שקל, ו-951 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה. על רקע התחזיות השליליות של המפעילים בדבר השפעת הקורונה על הכנסות מנדידה בינלאומית ומכירות ציוד קצה, מדובר בהישג.

הפעילות הנייחת של הקבוצה שכוללת טלוויזיה ואינטרנט גם כן שמרה על יציבות והניבה הכנסות של 564 מיליון שקל ברבעון השני לעומת הרבעון הראשון, ועלייה של 20 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הוט מובייל סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 209.5 מיליון שקל, גידול מזערי לעומת הרבעון הראשון של השנה שהסתכם ב-208 מיליון שקל ו-200 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.

מכירות ציוד הקצה בקבוצה, שרובם ככולם הם מכירות ציוד קצה סלולרי, נפגעו בשל הקורונה ברבעון השני והסתכמו ב-56 מיליון שקל, ירידה של 2 מיליון שקל לעומת הרבעון הקודם וירידה של 11 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אז הסתכמו המכירות ב- 67 מיליון שקל.

החברה מדווחת על תוספת של 5,000 לקוחות בסלולר ו-7,000 לקוחות בטלוויזיה ובאינטרנט. למרות תוספת המנויים, הרי שבשורת ההכנסות תרומתם לא גבוהה, מה שמלמד על רמת תחרות מאד גבוהה שככל הנראה רק תלך ותתגבר על רקע הרחבת התחרות הצפויה בטלוויזיה ובאינטרנט עם כניסתם של שחקנים חדשים לשוק.

מנכ"לית הוט טל גרנות גולדשטיין ציינה כי "מאז החל משבר הקורונה בחודש מרץ, אנו חווים עלייה משמעותית בביקושים לשירותי טלוויזיה ואינטרנט, ובעיקר הצטרפות מואצת לשירותי האינטרנט במהירות של 500 מגה. זהו רבעון שישי ברציפות שהחברה מציגה צמיחה במצבת הלקוחות וממשיכה להיות חברת התקשורת היחידה בישראל שממשיכה לצמוח בכל המגזרים".