בזק משדרגת את שירות הבית החכם עם יותר גלאים באפליקציה אחת

השירות החדש כולל ניהול גלאים ומתגים חכמים, בהם מצלמה חכמה, גלאי מזגן, מתג דוד, מתג תאורה ועוד • בשלב ראשון השירות יהיה פתוח לעזרים קוליים רק דרך סירי של אפל ולא יאפשר חיבור שירותים חדשים חיצוניים שאינם של בזק

בזק הודיעה היום על שירות חדש ומשודרג לבית החכם שהשיקה לפני כחמש שנים. השירות החדש מאפשר לנהל מגוון גלאים ומתגים חכמים ולעקוב מרחוק אחר הנעשה בבית באמצעות אפליקציה חכמה שיודעת לחבר בין כלל הגלאים ולסנכרן ביניהם, כך שכל אחד יכול להיות הטריגר שמפעיל את האחר. כך ניתן להגדיר תרחישים ולקבוע מראש פעולות שיתקיימו באופן אוטומטי, תוך ניהול הרכיבים החכמים באמצעות אפליקציה.

על השירות החדש תגבה החברה דמי שימוש חודשיים בעלות של 14.90 שקל בפריסה של 36 תשלומים, בנוסף לעלות גלאים ומתגים לפי בחירת הלקוח, ביניהם מצלמה חכמה, גלאי מזגן, גלאי הצפה, גלאי תנועה, גלאי דלת/ חלון, מתג תריס, מתג דוד ומתג תאורה. 

לרגל ההשקה מציעה בזק גם חבילה בהנחה הכוללת מצלמה, מתג למזגן ושלושה גלאי אבטחה לבחירת הלקוח במחיר של 54.90 שקל בפריסה של 36 תשלומים חודשיים. לאחר 3 שנים, עלות השירות תעמוד על 14.90 שקל לחודש.

החברה אמרה שבזמן הקרוב היא לא צפויה לאפשר חיבור שירותים חדשים חיצוניים שלא על ידה. בנוסף השירות יהיה פתוח לעזרים קוליים רק דרך סירי של אפל בשלב הראשון.