דיסני איכזבה בהכנסות אבל פיצתה בהכרזה על שירות סטרימינג חדש

תאגיד דיסני דיווח אמש על תוצאותיו לרבעון השלישי והכנסותיו עמדו על 11.78 מיליארד דולר, בעוד האנליסטים ציפו ל-12.37 מיליארד דולר • מנכ"ל החברה בוב צ'אפק הכריז כי דיסני תשיק שירות סטרימינג חדש ב-2021 • מניית דיסני זינקה ב-5% במסחר המאוחר

אתר ההרשמה לדיסני+ בעברית / צילום מתוך האתר
אתר ההרשמה לדיסני+ בעברית / צילום מתוך האתר

דיסני דיווחה אמש (ג') על תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה, הסנטימנט בדוחות אמנם היה מעורב אך מניית החברה עלתה בכ-5% במסחר המאוחר, לאחר שהמנכ"ל, בוב צ'אפק, הודיע על שירות סטרימינג חדש ואמר כי מנויי דיסני+ יקבלו גישה בלעדית לבכורה של סרט הלייב אקשן "מולאן" , שיציאתו לאקרנים נדחתה שוב ושוב בשל התפרצות מגפת הקורונה.

דיסני ממשיכה לחוות את השפעת התפרצות נגיף הקורונה על מגזרים כמו פארקי השעשועים שלה, היכן שהכנסתה צנחה ב-85% מהשנה הקודמת.

דיסני דיווחה על רווח מותאם של 8 סנט למניה, לעומת ציפיות של הפסד של 64 סנט. הכנסות החברה איכזבו ועמדו על 11.78 מיליארד דולר, בעוד האנליסטים קיוו ל-12.37 מיליארד דולר. החברה דיווחה על הפסד רבעוני של 4.72 מיליארד דולר בעיקר בשל חובות הקשורים לעסקת הרכישה של תאגיד המדיה טוונטי-פירסט סנצ'ורי פוקס.

מנכ"ל דיסני, בוב צ'אפק, הודיע אמש כי מנויי דיסני+ בארה"ב יזכו לצפות בעיבוד החדש לסרט "מולאן" עבור 29.99 דולר החל מ-4 בספטמבר. גם המנויים בקנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ואירופה יוכלו לצפות בסרט במחירים משתנים. נזכיר כי תאריך היציאה המקורי של הסרט לקולנוע נדחתה לאחר הוראות הסגר בארה"ב. זה יהיה הנסיון הראשון של דיסני למכור תוכן מקורי בדיסני+, זאת בנוסף לדמי המנוי החודשיים.

צ'אפק הוסיף כי דיסני תשיק שירות סטרימינג חדש בשנת 2021 תחת מותג סטאר, אותו רכשה מרשת פוקס. השירות החדש יכלול תכנים בבעלות דיסני מרשתות כמו ABC, פוקס ו-FX. בשווקים רבים, אמר צ'אפק, השירות החדש יכלל בתוך דיסני+.