דניה סיבוס תקים בנייני משרדים בראשון לציון וברומניה

החברה שבשליטת לפידות קפיטל, חתמה על שני הסכמים חדשים להקמת הבניינים • שתי העסקאות יניבו לדניה סיבוס הכנסות של 206 מיליון שקל

חברת הבניה והתשתיות דניה סיבוס, שבשליטת לפידות קפיטל, חתמה על שני הסכמים חדשים להקמת בנייני משרדים בראשון לציון וברומניה. שתי העסקאות יניבו לדניה סיבוס הכנסות של 206 מיליון שקל

לפידות קפיטל, שבשליטת יעקב לקוסנבורג, מחזיקה בשרשור ב-80% ממניות דניה סיבוס. הבוקר דיווחה לפידות, כי דניה סיבוס תבצע עבור קבוצת ב.ס.ר את פרויקט הענק ב.ס.ר ראשון לציון, בתמורה ל-167 מיליון שקל.

פרויקט בסר ראשון לציון יוקם על המגרש בו שכן בעבר אולם האירועים שמש אדומה, ובסמיכות לתחנת הרכבת משה דיין שבמערב במערב העיר. הפרויקט כולל 3 קומות של חניון תת קרקעי לכ-380 מקומות חניה ומעליו קומת קרקע מסחרית ומגדל משרדים בין 18 קומות.

סך השטח הבנוי (כולל מרתפים) יעמוד על 42 אלף מ"ר, כאשר עלות ההקמה של הפרויקט (כולל הקרקע) תסתכם לכ-300 מיליון שקל. לדברי לפידות קפיטל, לפרויקט התקבל היתר בניה לשלב א', הכולל הריסה, דיפון וחפירה למרתפים. דניה סיבוס תחל את ביצוע העבודות עד סוף חודש אוגוסט, ומצפה לסיימו עד אוגוסט 2023.

הפרויקט שווק לבעלי מקצועות חופשיים, ולדברי החברות כל שטחי המשרדים והמסחר בו שווקו לפי מחיר התחלתי של 7,500 שקל ל"מר. את הקמת הפרויקט ילווה בנק הפועלים, ולפי החברות יוקם בשכנות אליו חניון ציבורי עם כ-3,000 מקומות חניה, שישמשו את נוסעי הרכבת".

בנוסף, תקים דניה סיבוס עבור חברת אפי נכסים את פרויקט המשרדים AFI Tech Park 2 בבוקרשט בירת רומניה, בתמורה לכ-41 מיליון שקל. הפרויקט יכולל בניין משרדים בן 8 קומות מעל קומת הכניסה וכן 2 קומות חניון תת קרקעי, בשטח כולל של 36 אלף מ"ר.

חתימת שתי העסקאות הנ"ל מצטרפת לשורה של פרויקטי קבלנות בהם זכתה לאחרונה דניה סיבוס בארץ ובעולם בתחומי התשתיות, הנדל"ן המניב ונדל"ן למגורים עבור חברות יזמיות כדוגמת מגה אור, שיכון ובינויף אזורים, וגינדי החזקות. זכיות אלו הגדילו את צבר ההזמנות של דניה סיבוס במחצית הראשונה של השנה לכ-8.5 מיליארד שקל.