עלייה של 65% ברווחי אלביט מערכות ברבעון השני

בשורה התפעולית הציגה אלביט עלייה של 47% ברווח שהגיע לרמה של כ-117 מיליון דולר • החברה נהנתה מרווח הון בהיקף של כ-35 מיליון דולר בעקבות מכירת בניינים (ושכירתם מחדש) על ידי החברה הבת של אלביט בארה"ב

אלביט מערכות, המייצרת מערכות וציוד ביטחון, סגרה את הרבעון השני של השנה עם תוצאות פיננסיות חיוביות שכוללות צמיחה בהכנסות וברווח הנקי.

בשורה העליונה דיווחה אלביט מערכות , אותה מוביל המנכ"ל  בצלאל (בוצי) מכליס, על עלייה של 1.4% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לרמה של כ-1.08 מיליארד דולר.

בשורה התפעולית הציגה אלביט עלייה של 47% ברווח שהגיע לרמה של כ-117 מיליון דולר. זאת, על רקע ירידה של כ-6 מיליון דולר בהוצאות מכירת ושיווק וירידה של 5 מיליון דולר בהוצאות הנהלה וכלליות ברבעון. לצד הירידה בהוצאות, החברה נהנתה מרווח הון בהיקף של כ-35 מיליון דולר בעקבות מכירת בניינים (ושכירתם מחדש) על ידי החברה הבת של אלביט בארה"ב. 

בשורה התחתונה רשמה אלביט קפיצה של 65% ברווח הנקי שהגיע לכ-89 מיליון דולר ברבעון האחרון.

את החצי הראשון של השנה סיימה החברה עם הכנסות של כ-2.15 מיליארד דולר, צמיחה של 3.1% לעומת החצי המקביל ב-2019. הרווח התפעולי גדל בכ-26% והסתכם בכ-197 מיליון דולר, ובשורה התחתונה רשמה אלביט עלייה של 47% ברווח הנקי שהגיע לכ-153 מיליון דולר בתקופה זו.

אלביט מערבות נסחרת בתל אביב ובניו יורק בשווי של כ-21 מיליארד שקל, לאחר שבשנה האחרונה רשמה מניית החברה ירידה של 15%. 

המנכ"ל  בצלאל (בוצי) מכליס ציין היום כי "תוצאות הרבעון השני מעידות על היכולת של אלביט מערכות להתמודד בהצלחה עם האתגרים שמציבה מגפת הקורונה. אנו מרוצים במיוחד מהרווח התפעולי ותזרים המזומנים של החברה. צבר ההזמנות שלנו, בהיקף של כ-10.8 מיליארד דולר, מספק לנו יכולת טובה להמשיך בהתמודדות עם האתגרים גם בשנים הקרובות".