על מה הולך הכסף? משרד האוצר - הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהודה ביותר בשבוע החולף היא של משרד הבריאות עם ישראל קטורזה • מזגני טורנדו נותרת הזכורה

דני רופ בקמפיין משרד האוצר / צילום: צילום מסך
דני רופ בקמפיין משרד האוצר / צילום: צילום מסך

בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע טורנדו באמצעות משרד הפרסום מקאן עם שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב-15% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.7%. 

בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ. לדברי אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, שיעור האהדה לפרסומת גבוה ב-53% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.9%.

"שיעורי האהדה לפרסומת מרשימים, בעיקר כשמדובר בפרסומת חדשה שזה השבוע הראשון שבו נכנסה למדד. ככל הנראה, הנוכחות התקשורתית של ישראל קטורזה לאחרונה, שמלבד היותו אחד הקומיקאים האהובים בישראל, הוא גם אחד הקולות הבולטים בכל הקשור עם מצבה של תעשיית הבידור והתרבות בתקופת הקורונה, הביאה גם להזדהות של הציבור, ומכאן לאהדה כה מרשימה לפרסומת".

עוד הוא מציין כי "שיעורי אהדה דומים היו רק לפני מספר חודשים בהתייחס לפרסומת של מכבי שירותי בריאות, שהציגה את אדיר מילר כמי שמנסה לחזור לשגרה".

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

הקמפיין של שירותי משרד האוצר - באמצעות לפ"מ - הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה, העומד על כ-1.6 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 404 (בהשוואה ל-390 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-32.5 מיליון שקל (גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 22 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.