רייטינג | פיצ'ר

רייטינג שבועי: רשת 13 מובילה עם הישרדות; קשת 12 עם שבע תוכניות

גם השבוע הישרדות מצליחה לנצח עבור רשת 13 את טבלת הרייטינג השבועי עם ממוצא של 20.2% שמייצגים 571 אלף צופים • התוכניות הנצפות ביותר של קשת 12 הן מהדורות החדשות היומיות

הישרדות VIP 2020 / צילום: צילום מסך
הישרדות VIP 2020 / צילום: צילום מסך

גם השבוע הישרדות ממשיכה להיות העוגן המרכזי של רשת 13, והתוכנית מובילה את טבלת התוכניות הנצפות עם רייטינג ממוצע של 20.2% שמייצגים 571 אלף צופים. השבוע רשת מיוצגת עם תוכנית נוספת בטבלה - הסדרה גבסו שרשמה רייטינג ממוצע של 13.5% המייצגים 358 אלף צופים.

הבוקר לאחר שבועות שבהם רשת 13 חזרה להיות גורם דומיננטי במלחמה על נתחי הצפייה בפריים טיים, כתב מנכ"ל הערוץ אבי בן טל מכתב לעובדים בו הוא מתייחס לתקופה המורכבת עימה התמודד הערוץ בשבועות האחרונים והתייחס בין היתר לתוכניות שהצליחו לבלוט ביניהן הישרדות, הצינור והסדרה גבסו.

קשת עם 7 תכניות בדירוג השבועי
 קשת עם 7 תכניות בדירוג השבועי

לדבריו "על אף הימים הקשים למשק העולמי והישראלי בכלל ולשוק הטלוויזיה המסחרית בישראל בפרט, ולמרות שעברנו תקופה מאוד קשה שכללה פרידות מחברים רבים לעבודה, הפגנתם בתקופה מאתגרת זו ביצועים מרשימים ביותר ועל כך אני גאה בכם. רק אתמול, על אף ירידה בסך צפייה (המאפיינת את חודש אוגוסט) ועל אף משחק הכדורגל של ליגת האלופות שרשם רייטינג גבוה, למרות כל אלה הצלחנו להמשיך ולהוביל ערב שידור מעולה שמצטרף לנתונים המצוינים שנרשמו ביום חמישי האחרון עם ערב שידור שכלל בתוכו את כל המגוון, החל ממהדורת חדשות מצוינת שרשמה ממוצע של 11.2, הישרדות שרשמה רייטינג של 23.1 וסדרת הדרמה האהובה "נבסו" שרשמה רייטינג ממוצע של 13.5. לערבי שידור אלה מצטרפים ערבים רבים בהם הצינור זוכה לנתוני רייטינג שדומים ואף עולים על תוכניות פריים טיים" כתב בן טל.

אומנם הישרדות מצליחה לנצח עבור רשת 13 את הפריים טיים, אולם בעוד רשת בולטת בעיקר בזכות תוכנית אחת, קשת 12 מיוצגת בטבלה על ידי מספר של תוכניות במגוון סוגי תוכן בידוריים וחדשותיים.

מבין כלל התכנים של קשת 12 מהדורות החדשות היומיות הן אלה שזוכות לרייטינג הגבוה ביותר - הן מדורגות במקום השני בטבלה עם רייטינג מממוצע של 15.5% המייצגים 396 אלף צופים בממוצע.

מבחינת נתוני רייטינג התוכניות 'המטבח המנצח' ו'מי רוצה להיות מיליונר' זוכות בניקוד זהה: 15.4% אולם מבחינת מספר צופים יש הבדל: במי רוצה להיות מיליונר צפו בממוצע כ- 450 אלף צופים לפרק לעומת 414 שצפו במטבח המנצח.