קטורזה והבוזגלוס כובשים את צמרת הפרסומות הזכורות והאהובות

אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: "הפרסומת לבזק אינטרנט בכיכובם של גידי גוב ומשפחת בוזגלו מציגה שיעורי זכירה הגבוהים ב-81% מהממוצע" • הפרסומת של משרד הבריאות לחבישת מסכות - האהודה ביותר

בראש טבלת הפרסומות הזכורות, מדורגת השבוע הפרסומת של בזק אינטרנט באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. לדברי אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה "הפרסומת בכיכובם של גידי גוב ומשפחת בוזגלו, המשפחה הכי חמה בטלוויזיה, עושה את זה בגדול, ומציגה שיעורי זכירה הגבוהים ב-81% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות העומד על 9.1%".

הוא מוסיף ומציין כי "כאשר אנו בוחנים את מדרג הפרסומות הזכורות לאורך זמן, נראה כי במהלך השנתיים האחרונות, ניתן לספור על כף יד אחת פרסומות המצליחות להגיע לשיעורי זכירה דומים כבר בשבוע הראשון שהן מופיעות על המסך או בכלל. הפרסומת של yes+ בכיכובה של נועה קירל, שהופיעה על המסך לפני מספר חודשים זכתה עם כניסתה למדד, לשיעורי זכירה אף גבוהים יותר - 18.8%, גבוהים ב-109% מעל הממוצע - כך שמעניין יהיה לעקוב ולראות האם הפרסומת של בזק אינטרנט תצליח לגבור עליה במהלך השבועות הקרובים. אגב, בפעם הקודמת שנראו שיעורי זכירה המתקרבים לרמות האלו, הייתה זו שוב בזק אינטרנט עם גידי גוב בפרודיה על סמי הכבאי, אי שם בחודש מרץ 2019".

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

קטורזה בראש שבוע שני ברציפות

בראש טבלת הפרסומות האהודות, מדורגת גם השבוע הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ בכיכובו של ישראל קטורזה, זה השבוע השני ברציפות. שיעור האהדה לפרסומת גבוה ב-58% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.6%.

הקמפיין של בזק אינטרנט הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, מה שסייע לו כלל הנראה לייצר בולטות כל כך משמעותית בדירוג הפרסומת הזכורות. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-2.5 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 468 (בהשוואה ל-404 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-42 מיליון שקל (גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 32.5 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.