"קיבלנו את ההזדמנות לפסל את ההיסטוריה בידיים שלנו ולבסס את הגשר לעולם הערבי"

כך אמר רו"ח ניר זיכלינסקי, ממייסדיי איגוד הדירקטורים בישראל בוועידה הכלכלית לאור ההסכם עם איחוד האמירויות • "שלום כלכלי הוא פתח לשלום אמיתי והוא הזדמנות לחיים משותפים ופוריים"

"אנחנו עושים היסטוריה, אנחנו חיים היסטוריה ולכל אחד מאיתנו יש את ההזדמנות לעצב את ההיסטוריה שתשפיע ותיכתב בספרי הלימוד של נכדינו!" כך אמר רו"ח ניר זיכלינסקי, ממייסדיי איגוד הדירקטורים בישראל

"לפני מספר חודשים, לא ניתן היה לדמיין כנס כזה. במהלך תקופת הקורונה שמענו לא מעט את הציטוט הידוע של צ'רצ'יל - "לעולם אל תבזבז משבר טוב". אני אומר כעת - לעולם אל תבזבז הסכם שלום טוב!

"שלום כלכלי הוא פתח לשלום אמיתי והוא הזדמנות לחיים משותפים ופוריים. כעת, ומשאני נמצאים כבר בשלב זה, בו ההסכם רוקם עור וגידים - קיבלנו, כל אחד ואחת מאיתנו את ההזדמנות לפסל את ההיסטוריה בידיים שלנו ולבסס את הגשר לעולם הערבי אשר ישרת את עתיד ילדינו".

"ידידי, רו"ח רם גב פירט אודות הפוטנציאל הטמון בהסכם השלום הצפוי ותרומתו ההדדית, הן לאיחוד האמירויות והן לישראל ובמהלך היום עוד נשמע היבטים שונים אודות הפוטנציאל הטמון בהסכם, האתגרים שהמפרץ טומן בחובו ונשמע מניסיונם של אנשי עסקים ישראלים.

"כמי שפעל לייסוד איגוד הדירקטורים בישראל יחד עם אוניברסיטת תל אביב, להב, איגוד החברות הציבוריות ועם פרופ' יוסי גרוס כיו"ר האיגוד, אשמח לשפוך אור על היבט זה: איגוד הדירקטורים חרט על דגלו לפעול בנושאים הקשורים לקידום מעמד הדירקטורים במדינת ישראל, להיות הגוף המקצועי המרכזי המלווה דירקטורים בדרך ליצירת אווירת עסקים אחראית וראויה בישראל ולהוות פלטפורמה מקצועית לכל דירקטור על מנת לאפשר לו לנווט בביטחון ובהצלחה אתגרים עסקיים מורכבים העומדים בפניו.

"במסגרת זו, הוקמה ועדה בינ"ל בראשותו של שמואל בן טובים ובמאמצים משותפים, לפני כ-3 שנים התקבל איגוד הדירקטורים בישראל כחבר בארגון ה-GNDI המאגד בתוכו איגודי דירקטורים ועל ידי כך מתאפשרת הפריה הדדית בין דירקטורים בכפר הגלובאלי.

"אנו מזמינים את ארגון הדירקטורים של איחוד האמירויות (BDI) לאפשר פלטפורמת תקשורת ישירה בין הדירקטורים בשתי המדינות וביחד עם שותפנו לדרך, בנק הפועלים - נשמח לפעול ולקדם הקמתו של מועדון עסקי משותף בין איגוד הדירקטורים בישראל וארגון הדירקטורים של איחוד האמירויות, ה-BDI".

גילוי מלא: הכנס נערך בשיתוף בנק הפועלים ואיגוד הדירקטורים