מילקי עד הבית: שיתוף פעולה חדש בין וולט לשטראוס

שיתוף הפעולה בין השתיים ימשך עד יום חמישי, והוא כולל מכירה מארז של ציידנית ותיק ממותגים, ועשרה מוצרים של החברה ב-50 שקל • בניגוד לנהוג בוולט, בשטראוס מסבסדים את המשלוח, כך שלא ייגבו דמי משלוח על ההזמנה

שטראוס, חברת המזון השנייה בגודלה בישראל, חוברת לחברת משלוחי האוכל Wolt ומתחילה להציע משלוחים של מארזי מילקי עד הבית כפופ-אפ במסגרת האירוע השנתי של החברה לקידום המותג.

שיתוף הפעולה בין השתיים ימשך עד יום חמישי, והוא כולל מכירה מארז של ציידנית ותיק ממותגים, ועשרה מוצרים של החברה ב-50 שקל. בניגוד לנהוג בוולט, בשטראוס מסבסדים את המשלוח, כך שלא ייגבו דמי משלוח על ההזמנה. את המוצרים יאספו שלחי וולט ממרכזי שילוח מקוררים ברחבי גוש דן.

שיתוף הפעולה בין שטראוס לחברת משלוחי האוכל למעשה מקדם את שידור מופע הקיץ השנתי שבדרך כלל מתקיים בחוץ, כשהשנה בצל הקורונה החליטו בשטראוס לשדר אותו גם מרחוק כדי לאפשר לכמות גדולה יותר של אנשים לקחת חלק באירוע, בו צפויים להופיע בין היתר סטטיק ובן-אל, הפרזנטורים בפרסומת של מילקי.

שטראוס היא למעשה חברת המזון השנייה בישראל שחוברת לוולט לטובת ביצוע שיתוף פעולה נקודתי, כלומר פופ-אפ. הראשונה לעשות זאת בישראל הייתה יוניליוור תחת מותג הגלידות שלה, במסגרת שיתוף פעולה עולמי בין השתיים.

החיבורים הללו מתווספים למגמה הולכת ומתגברת במסגרתה חברות המזון הגדולות, בעידן הקורונה, כבר לא מסתפקות בסופרמרקט, ומחפשות עוד ועוד דרכים להגיע אל הצרכן ולחסוך לו את האינטרקציה הפיזית עם הסופרמרקט או לייצר עמו חיבור עם ערך מוסף.

וזהו כנראה רק קצה הקרחון לעומת מה שאנו צפויים לראות בעתיד הקרוב, ושמצטרף לשלל מהלכי מכירה ישירה שהשיקו בחודשים האחרונים תנובה, שטראוס, החברה המרכזית, שסטוביץ, קימברלי קלארק, טמפו ואחרות, ובמקביל לחיבור של וולט עם קמעונאיות שאינן מסעדות, דוגמת רשת חנויות הנוחות Yellow או רשת הפארם Be .