המותג במבה של אסם אומנם בראש הקטגוריה, אך מותגי שטראוס - שוקולד פרה, קפה טורקי, תפוצ'יפס ומילקי - מרכיבים את העשירייה הפותחת • האם המלחמה השפיעה על הצרכן? • מדד המותגים 2024
שטראוס השקיעה השבוע קרוב למיליון שקל בפרסומת למילקי, שגם מתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לקופת חולים מכבי, והשבוע מתברגת גם המתחרה - קופת חולים מאוחדת
דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מראה שמה שעבד עבור פרטנר, שופרסל ותלמה, עובד עכשיו עבור שטראוס - והפרסומת עם אילן פלד למילקי מתברגת במקום השלישי באהדה • יעל שלביה מסייעת לזכירות של ליברה
אחרי שבשבוע שעבר נותרו בחוץ, בכלל ביטוח הגדילו את היקפי הפרסום ואת זמן המסך של איל קיציס, והתוצאות בהתאם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר היא של סטטיק ובן אל למילקי, ואילן פלד ושופרסל מובילים באהדה
יעל ברזם, בעלים ומנכ"ל של וויזדום דוט קום, על "הקרב על המילקי"
שיתוף הפעולה בין השתיים ימשך עד יום חמישי, והוא כולל מכירה מארז של ציידנית ותיק ממותגים, ועשרה מוצרים של החברה ב-50 שקל • בניגוד לנהוג בוולט, בשטראוס מסבסדים את המשלוח, כך שלא ייגבו דמי משלוח על ההזמנה
שטראוס מסיימת את ההתקשרות אחרי שלוש שנים, שבמהלכן יצר כפרי 11 סרטונים, בהם הוא היה הכותב והשחקן ואפילו הפיץ אותם בעמוד הפייסבוק שלו • ייחודם של הסרטונים היה שהמותג עצמו הופיע בהם באופן שולי יחסית
המוצר החדש יימכר במחיר נמוך יותר מזה של היולו הקיים, אך הוא יהיה יקר יותר ובמשקל נמוך יותר מזה של מילקי של שטראוס
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של קמפיין טורנדו ושיעורי האהדה של קמפיין yes גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי
מעדכנת על ריקול של מאות יחידות של מילקי שמינייה עם תאריך 23.6 בשל טעם לוואי ■ לדברי החברה, במוצרים המדוברים אין סכנה בריאותית ■ משרד הבריאות עודכן בנושא
ההבדלים בין שני הקמפיינים הממוקמים בראש - יותר צפיות להוט, יותר שיתופים ותגובות למילקי - ממחישים את החשיבות של שימוש ביוצרי רשת ותכנים מותאמים בדיגיטל
הקמפיין של מילקי אמנם נתמך בטלוויזיה, אך זכה לנתוני צפייה אורגניים גבוהים - 28% לסרטון הראשון ■ כך גם המהלך של עלית, שהשיקה תוכנית ראיונות ברשת
קמפיין המתיחות של תכשיטי רויאלטי, בכיכובה של ריטה ובאמצעות פרסום חברון-זלצמן, הגיע למקום הראשון במדד ■ קמפיין הגן הדיגיטלי של מזרחי-טפחות עורר אהדה, אך היקף השיח עליו היה נמוך יחסית
מדד יו-טיוב לחודש יוני: שטראוס כובשת את שלושת המקומות הראשונים, המהלך של סופר-פארם עם הביוטריות זוכה להצלחה, ומזכירתו של שוקה שוברת גם את האינטרנט
הפרסומת למילקי מוס של רועי כפרי זכתה בפרגון הן מהברנז'ה והן מהציבור, למרות השקעה כספית נמוכה יחסית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הוויראלית של רועי כפרי למילקי מוס הגיעה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות
Woltגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותיעל ברזםמשלוחיםנוטלהפרסום בטלוויזיהפרסומותקופת חולים מכבישטראוס