מילקי

מילקי / צלם: תמר מצפי
מעדן חלב של שטראוס

כתבות אחרונות

 
אילן פלד וגיה באר גורביץ' בקמפיין מילקי של שטראוס / צילום: צילום מסך

האופטימיות המקפצת של אילן פלד הופכת את הפרסומת למילקי לזכורה ביותר

שטראוס השקיעה השבוע קרוב למיליון שקל בפרסומת למילקי, שגם מתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לקופת חולים מכבי, והשבוע מתברגת גם המתחרה - קופת חולים מאוחדת

גלית חתן 07.03.2024
אדיר מילר בקמפיין מכבי שירותי בריאות / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הילדותיות של אדיר מילר משגרת את קופת החולים מכבי למקום הראשון באהדה

דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מראה שמה שעבד עבור פרטנר, שופרסל ותלמה, עובד עכשיו עבור שטראוס - והפרסומת עם אילן פלד למילקי מתברגת במקום השלישי באהדה • יעל שלביה מסייעת לזכירות של ליברה

גלית חתן 29.02.2024
אייל קיציס בקמפיין כלל ביטוח / צילום: ליאור נורדמן

הכלל של כלל: אם לא הולך בפעם הראשונה, מוסיפים עוד כסף ומשתחלים לדירוג

אחרי שבשבוע שעבר נותרו בחוץ, בכלל ביטוח הגדילו את היקפי הפרסום ואת זמן המסך של איל קיציס, והתוצאות בהתאם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר היא של סטטיק ובן אל למילקי, ואילן פלד ושופרסל מובילים באהדה

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2021
יעל ברזם / צילום: סיון פרג'

"כשהתשוקה למוצר עוד הייתה אמינה"

יעל ברזם, בעלים ומנכ"ל של וויזדום דוט קום, על "הקרב על המילקי"

14.04.2021

מילקי עד הבית: שיתוף פעולה חדש בין וולט לשטראוס

שיתוף הפעולה בין השתיים ימשך עד יום חמישי, והוא כולל מכירה מארז של ציידנית ותיק ממותגים, ועשרה מוצרים של החברה ב-50 שקל • בניגוד לנהוג בוולט, בשטראוס מסבסדים את המשלוח, כך שלא ייגבו דמי משלוח על ההזמנה

שני מוזס 24.08.2020
אדלר חומסקי | לפני כולם

שיתוף-הפעולה בין כפרי למילקי של שטראוס מגיע לסיומו

שטראוס מסיימת את ההתקשרות אחרי שלוש שנים, שבמהלכן יצר כפרי 11 סרטונים, בהם הוא היה הכותב והשחקן ואפילו הפיץ אותם בעמוד הפייסבוק שלו • ייחודם של הסרטונים היה שהמותג עצמו הופיע בהם באופן שולי יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 08.07.2019

ראש בראש עם מילקי: תנובה תשווק מעדן שוקולד עם קצפת

המוצר החדש יימכר במחיר נמוך יותר מזה של היולו הקיים, אך הוא יהיה יקר יותר ובמשקל נמוך יותר מזה של מילקי של שטראוס

שני מוזס 27.02.2019
קמפיין טורנדו / צילום: מסך

עקבי זה טוב: טורנדו - הפרסומת הזכורה השבוע, yes - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של קמפיין טורנדו ושיעורי האהדה של קמפיין yes גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2017

שטראוס מודיעה על ריקול למאות יחידות מילקי שמינייה

מעדכנת על ריקול של מאות יחידות של מילקי שמינייה עם תאריך 23.6 בשל טעם לוואי ■ לדברי החברה, במוצרים המדוברים אין סכנה בריאותית ■ משרד הבריאות עודכן בנושא

שני מוזס 04.06.2017
הוט שכונה בהפתעה/ צילום: יוטיוב

מדד יוטיוב - "גלובס": הפער בין צפייה בפרסומת לתגובה אליה

ההבדלים בין שני הקמפיינים הממוקמים בראש - יותר צפיות להוט, יותר שיתופים ותגובות למילקי - ממחישים את החשיבות של שימוש ביוצרי רשת ותכנים מותאמים בדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2017
קמפיין מילקי / מתוך יוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בספטמבר: מילקי ורועי כפרי בראש

הקמפיין של מילקי אמנם נתמך בטלוויזיה, אך זכה לנתוני צפייה אורגניים גבוהים - 28% לסרטון הראשון ■ כך גם המהלך של עלית, שהשיקה תוכנית ראיונות ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2016
רויאלטי/ צילום:youtube

מדד הפרסומות המדוברות בספטמבר: קמפיין רויאלטי בראש

קמפיין המתיחות של תכשיטי רויאלטי, בכיכובה של ריטה ובאמצעות פרסום חברון-זלצמן, הגיע למקום הראשון במדד ■ קמפיין הגן הדיגיטלי של מזרחי-טפחות עורר אהדה, אך היקף השיח עליו היה נמוך יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 09.10.2016

מדד הפרסומות של יו-טיוב ביוני: התעוזה של שטראוס משתלמת

מדד יו-טיוב לחודש יוני: שטראוס כובשת את שלושת המקומות הראשונים, המהלך של סופר-פארם עם הביוטריות זוכה להצלחה, ומזכירתו של שוקה שוברת גם את האינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2016

מדד הפרסומות המדוברות לחודש יוני: קמפיין מילקי מוס בראש

הפרסומת למילקי מוס של רועי כפרי זכתה בפרגון הן מהברנז'ה והן מהציבור, למרות השקעה כספית נמוכה יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2016

9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הוויראלית של רועי כפרי למילקי מוס הגיעה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2016
מילקי גולד מתוך יו טיוב

אות הקלון: הפרסומת הסקסיסטית ל-2015 - מילקי גולד

האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"

שירות גלובס 07.03.2016

   123456   

   נמצאו 83 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6