הבועה הצפה: הכירו את החנות החדשה של אפל במי סינגפור

בזמן שקמעונאיות אחרות סוגרות סניפים, ענקית הטכנולוגיה אפל לא עוצרת ומתכננת להקים חנות שלישית בסינגפור • החנות החדשה תמוקם בתוך בועת ענק שתואר בלילה, ותוצב בחזית המים של סינגפור

החנות הצפה החדשה של אפל בסינגפור / הדמיה: שאטרסטוק
החנות הצפה החדשה של אפל בסינגפור / הדמיה: שאטרסטוק

בעוד מגפת הקורונה מכריחה עסקים רבים לסגור דלתות, ענקית הטק אפל הכריזה כי היא מתכננת לפתוח חנות אפל חדשה בסינגפור שככל הנראה תצוף על מים.

החנות החדשה תמוקם בתוך בועת ענק שתואר בלילה, ותוצב בחזית המים של עיר המדינה סינגפור. החנות תיקרא "אפל מרינה ביי סאנדס" על שם קומפלקס המלונות שהיא תהיה חלק ממנו.

כך נכתב באתר הרשמי של אפל: "בקרוב נפתח את הדלתות לחנות החדשה שלנו ליד הרציף. אפל מרינה ביי סאנדס תהיה בלב היצירתיות, מקום שיצרנו כדי שתוכלו להעלות רעיונות וללכת אחר התשוקות שלכם. זה יהיה חלל למחקר עבורכם, להתחבר וליצור משהו חדש. אנחנו לא יכולים לחכות לראות לאן הדמיון שלכם ייקח אתכם".

אפל עדיין לא סיפקה מידע רשמי בנוגע לחנות כגון שטחה בבניין או מתי בדיוק היא תיפתח. נזכיר כי לאפל שתי חנויות נוספות בסינגפור, בדרך אורצ'רד ובשדה העופה צ'אנגי.

מנכ"ל ענקית הטכנולגיה טים קוק אמר כי סינגפור "זקוקה חנות שלישית" כשביקר בעיר המדינה בדצמבר האחרון ואף הוסיף כי החנות בדרך אורצ'רד "דיי מלאה".

לאפל יש מאות חנויות סביב לעולם, בהן נמכרים אייפונים, אייפאדים, שעונים חכמים, מחשבי מאק ומוצרי אפל רבים אחרים.

נזכיר כי מוקדם יותר החודש, אפל הפכה לחברה האמריקאית הראשונה שהגיעה לשווי שוק של 2 טריליון דולר. מכירות החברה עלו ב-11$ ל-59.7 מיליארד דולר ברבעון האחרון, זאת למרות התפרצות מגפת הקורונה.